رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان با اشاره به افزایش عرضه و تقاضای گز و شیرینی در ایام پایانی آذرماه به ویژه در شب یلدا گفت: قیمت گز و شیرینی در اصفهان تغییر نکرده و گران نمی‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 17 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی رهگذر، با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی برای انواع گز و شیرینی در شب یلدا نداریم، اظهار داشت: قیمت‌ها هیچ تغییری نکرده و گز و شیرینی بر اساس قیمت‌های قبلی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت از سوی واحد‌های صنفی تخلف است، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره 124 تماس گرفته و یا به اتاق اصناف و اتحادیه گز و شیرینی مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان با اشاره به افزایش عرضه و تقاضا گز و شیرینی در ایام پایانی آذرماه به ویژه در شب یلدا افزود: تلاش می‌شود تا با ارائه محصولات با کیفیت و نیز نظارت کافی محصولات با سلامت کامل به دست مصرف کنندگان برسد.

وی افزود: به همین دلیل گروه‌ها و نمایندگان نظارت‌کننده بر نحوه فروش و قیمت‌ گز و شیرینی از طرف اتحادیه و سایر ارگان‌های ذیربط بر بازار گز و شیرینی نظارت دارند تا با تخلف احتمالی صورت گرفته برخورد شود.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان با بیان اینکه اکنون 700 واحد صنفی دارای مجوز در این اتحادیه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: حدود 200 واحد به دنبال اخذ مجوز هستند که مراحل قانونی ارائه مجوز به این واحد‌ها در حال انجام است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :