رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از 42 بیمارستان در حال احداث در استان فارس هشت بیمارستان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۴۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 17 December 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدهادی ایمانیه بعدازظهر امروز در آئین شصت‌وششمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی این شهر در سخنانی اظهار داشت: به دلیل کمبود فضاهای درمانی و افزایش 30 و 40 درصدی بیماران اورژانسی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام به افزایش مراکز درمانی در این استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش 100 تخت «آی سی یو» در آباده، لامرد، فیروزآباد، کازرون، داراب و شیراز، ماندگاری 350 دکتر متخصص در بیمارستان‌های شهرستان‌های این استان، انتقال بیمارستان قطب‌الدین به سوانح سوختگی امیرالمؤمنین تا یک ماه دیگر و نیز احداث بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان جنوب کشور از جمله فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی در 1.5 سال گذشته بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: تعمیر و نگهداری مراکز درمانی با عنوان هتلینگ، اختصاص هزینه 6 درصدی برای بیماران کم‌برخوردار خدمات بستری، خدمات رایگان زایمان و سزارین و کاهش 18 درصدی سزارین از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه بوده است.

ایمانیه بیان داشت: بازسازی بیمارستان شوشتری با 60 تخت بیمارستانی، آغاز عملیات اجرایی 13 کلینیک ویژه، افتتاح سلامتکده با روش طب سنتی، آزمایشگاه حیوانات و نیز اجرای پزشک خانواده در 9 دانشکده نیز از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در این مدت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از 42 بیمارستان در حال احداث در استان فارس هشت بیمارستان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه آموزش پس از دانشگاه شهید بهشتی تهران عنوان محور پزشکی بازساختگی و نیز طب سنتی مبتنی بر شواهد به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار