مسئول کمیته محافل انس با قرآن اداره‌کل اوقاف و امور‌خیریه استان کرمانشاه از حضور قاریان برجسته بین المللی، کشوری و استانی در محافل قرآنی سی و هشتمین دوره از محافل قرآنی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 17 December 2015
مسئول کمیته محافل انس با قرآن اداره‌کل اوقاف و امور‌خیریه استان کرمانشاه از حضور قاریان برجسته بین المللی، کشوری و استانی در محافل قرآنی سی و هشتمین دوره از محافل قرآنی خبر داد.

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام محمد قربانی اظهار داشت: با‌توجه به برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات جمهوری اسلامی ایران به میزبانی استان کرمانشاه ویژه برنامه‌های محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی از ایران و کشو‌ر‌های اسلامی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: این برنامه ها از بیست و پنجم آذر ماه در اماکن متبرکه، دفاتر امام جمعه، مصلاها، نهاد ها، ادارات و ... برگزار شده و تا چهارم دی ماه ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به برنامه های برگزار شده در روز اول، اظهار داشت: کرسی تلاوت در مجتمع حرفه آموزشی ماهیدشت، کرسی تلاوت در کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه، کرسی تلاوت در مؤسسه میراث ماندگار شهرستان کنگاور برگزار شد.

مسئول کمیته محافل انس با قرآن اداره‌کل اوقاف و امور‌خیریه استان کرمانشاه گفت: همچنین کرسی تلاوت در مؤسسه میراث ماندگار شهرستان صحنه ، محفل هایی در زندان مرکزی کرمانشاه و در مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه از دیگر برنامه های این روز بود.

در حرم امام زاده باقر (ع) بیستون، مسجد جامع کرمانشاه، بسیج خواهران شهرستان پاوه و بسیج خواهران سپاه ناحیه شهرستان روانسر نیز محفل شاخص عمومی برپا شد.

وی گفت: این محافل از حضور قاریان برجسته بین المللی ، ملی و استانی در بخش خواهر و برادر بهره مند شد.

مسئول کمیته محافل انس با قرآن اداره‌کل اوقاف و امور‌خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: مسابقه ویژه قرآنی با نیز همراه با جوایزی از برنامه های جانبی این محافل است.

حجت الاسلام قربانی بیان داشت: در این محافل از سخنرانی مبلغان دینی، اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و ائمه جمعه بهره مند خواهیم شد.

لازم به ذکر است، دومین روز از محافل انس با قرآن در شهرستان های کرمانشاه، پاوه، هرسین، روانسر و سرپل ذهاب در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار