معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: نرخ کرایه تاکسی‌ها در ابتدای سال آتی بر اساس نرخ مصوب سال جاری است و تصمیم‌گیری برای افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان به ابتدای سال آتی موکول شد.
کد خبر: ۱۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی ظهر امروز در حاشیه هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه موضوع افزایش نرخ تاکسی برای سال آتی، امروز در شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: با توجه به افزایش تورم سالیانه با افزایش قیمت در بیمه، حقوق و دستمزد، استهلاک و تعمیرات خودرو مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به این موضوع پیشنهاد دادیم که افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از ابتدای سال آتی اعمال شود، اضافه کرد: در شهر ممکن بود که بعضا شاهد این باشیم که رانندگان در سطح شهر اقدام به افزایش خود‌سرانه قیمت کند و ما برای جلوگیری از این موضوع لایحه دو‌فوریتی افزایش کرایه تاکسی‌ها را به شورای شهر ارائه دادیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه نظر شورای شهر این بود که بررسی بیشتری روی این موضوع صورت بگیرد، تصریح کرد: به دنبال این موضوع با یک فوریت آن موافقت شد تا بحث افزایش کرایه تاکسی‌ها در نخستین جلسه‌های شورای شهر در سال آتی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما بر این بود که افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها از ابتدای سال آتی اعمال شود، ادامه داد: تصور می‌کنم که این موضوع در نیمه دوم فروردین ماه سال آتی مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم از نیمه نخست اردیبهشت ماه سال آتی قیمت کرایه تاکسی‌ها را در سطح شهر افزایش بدهیم.

صلواتی با اشاره به اینکه ما موافقت استانداری و وزارت کشور را برای افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از ابتدای سال آتی دریافت کرده بودیم، تاکید کرد: اما شورای شهر با این موضوع موافقت نکردند و قرار شد که این لایحه در سال آینده مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه هدف ما از این لایحه پیشنهادی به شورای شهر این بود که از افزایش خود‌سرانه قیمت کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر جلوگیری کنیم، افزود: اما نرخ کرایه تاکسی‌ها در ابتدای سال آتی براساس نرخ مصوب سال جاری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه رانندگانی که به صورت خود‌سرانه اقدام به افزایش کرایه تاکسی‌ها کنند، متخلف هستند و با آنها برخورد می‌شود، گفت: تصور می‌کنم که در نخستین جلسه شورای شهر در سال آتی در ارتباط با افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در شهر تصمیم‌گیری می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار