نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت:هرجا جنایتی رخ می دهد پای حمایت های مالی و فتوای مفتی های وهابی رژیم سعودی درمیان است و این رژیم جنایت کار با همراهی آمریکا که حامی اصلی داعش و جنایت های این گروه تکفیری است,اکنون داعیه ایجاد اعتلاف ضد داعش را دارد
کد خبر: ۱۴۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 18 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، حجت السلام محمدنقی لطفی درخطبه های این هفته نمازجمعه ایلام اظهار کرد: سازمان ملل در برابر جنایت ها و نسل کشی های یمن و نیجریه خفقان گرفته و از یک محکومیت و بیاینه بر علیه این جنایات خودداری کرده است..
خطیب نمازجمعه ایلام تاکید کرد:دولت رفع مشکلات را منوط به برجام و اجازه کدخدا(آمریکا) می دانست,درحالیکه دربرجام ایران امتیازات زیادی را به طرف مقابل داد و آنها به هیچ یک از وعده های خود عمل نکرد و قیمت جهانی نفت را از ۳1دلاربه ۲۰دلارکاهش داد و این امر موجب گرانی و تورم در کشور ما شد.
نماینده ولی فقیه در استان یاداورشد: قبل از توافق قیمت جاهنی نفت 120 دلار بود اما بعد از توافق با صلاح دید کدخدا و هم پیمانانش قیمت نفت به 20 دلار تنزل کرد و این امر یعنی خلف وعده و بیانگر تمسخر غرب به کشور ایران است.
لطفی اظهار کرد: با انتقاد از دولت برای عدم برنامه های مدون در خصوص اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی,  تورم،چندنرخی بودن، بازار سیاه، گرانی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و بهتراست دولتمردان بجای اعتماد به آمریکا پیرو و مجری رهنمودها وخط مشی های رهبری باشند.
امام جمعه ایلام یادآورشد:این رژیم وهابی برای عضویت ایران در این اعتلاف پیش شرط گذاشته که جمهوری اسلامی ایران از حمایت حزب الله دست بردارد تا به عضویت این اعتلاف درآید.
وی با اشاره به موضوع برجام اظهار کرد:هرچند هنوز یک ما به اجرای برجام مانده اما کشور آمریکا از هم اکنون عدم پایبندی به تعهدات برجام را شروع کرده است.
لطفی ادامه داد:آمریکا در آخرین تصمیم کنگره در صدد تحریم سپاه پاسداران است و چندی پیش حزب الله لبنان که مورد حمایت ایران است را در لیست گروه های تروریست قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:لطفی با اشاره به وضعیت مشکلات کشور با دلارفروشی و دیپلماسی خنده و امتیاز دهی حل نمی شود و رهبری از ابتدای روی کارآمدن این دولت مدام از بی توجهی به دولت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گله مند بوده اند.
خطیب نماز جمعه ایلام با اشاره به مناسبت حوزه و دانشگاه ،ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مهمترین مولفه های پیشبرد انقلاب است و دشمنان همراه سعی در ایجاد شکاف بین دانشجویان و روحانیون و حوزه های علمیه ایران اسلامی داشته اند و این دو قشر با اتحاد و نزدیکی بیشتر و تعامل راه های نفوذ غرب را می بندند.
وی به گرامیداشت روز حمل و نقل نیز اشاره کرد و گفت: روز حمل و نقل که از ابتکارات امام راحل است، از مهمترین زیربخش های کشور است و به عنوان مثال در اربعین سال جاری نهادها و دستگاه های مختلف با فراخوان ناوگان حمل و نقل زائران را به سلامت به مقصد های خود رساندند.
وی افزود: پیش از توافق هسته ای دولت مرتفع شدن همه مشکلات را منوط به اجرای توافق می دانست و اکنون که توافق صورت گرفته مشکلات وضعیت معیشتی مردم بیشتر از گذشته شده است./ز
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار