مدیر کل سازمان اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه:
مدیرکل سازمان اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: همه ما در مقابل این کتاب آسمانی یک وظیفه سنگینی داریم و می بایست آیات قرآن رمز بصیرت و بینایی ما باشد و فهم معانی و تدبر در آیات آن پس از تلاوت زیبا باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 19 December 2015
مدیر کل سازمان اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: همه ما در مقابل این کتاب آسمانی یک وظیفه سنگینی داریم و می بایست آیات قرآن رمز بصیرت و بینایی ما باشد و فهم معانی و تدبر در آیات آن پس از تلاوت زیبا باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در آیین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که پیش از ظهر امروز شنبه در سالن اتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پس از تصویب برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه کمیته‌های لازم تشکیل و 73 جلسه برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات صورت گرفت.

وی افزود: 513 مصوبه در کمیته های مذکور و ستاد معین به تصویب رسید و تمامی دستگاه های پای کار بودند و اشتیاق میزبانی این مسابقات بر فضای استان حاکم شده بود.

مدیر کل سازمان اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه  گفت: قرآن کتاب قانون و درس زندگی است و باید به وصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) در حدیث ثقلین و تمسک به قرآن در تمام بخش‌های زندگی توجه و به آن تکیه کنیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار