استاندار خراسان رضوی گفت: تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) در خراسان رضوی بسیج شود.
کد خبر: ۱۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴ 17 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در مراسم مانور ستاد اجرایی خدمات سفر این استان اظهار کرد: وجود مضجع شریف حضرت امام رضا (ع)، سبب شده تا سالانه میلیون‌ها زائر و مسافر به این استان سفر کنند بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که زائران از نحوه ارائه خدمات راضی باشند و در مدت اقامت خود در مشهد خاطرات بسیار خوبی به یادگار داشته باشند.

وی با قدردانی از تمامی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: خوشبختانه تاکنون جلسات متعددی در این ارتباط برگزار شده و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمام اقدامات در حوزه‌های مختلف باید در راستای ارتقای میزان رضایتمندی زائران و مجاوران باشد، اظهار داشت: ملاک و معیار مقبولیت فعالیت‌های انجام شده رضایت مردم به عنوان ولی نعمت اصلی مسئولان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این مانور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات به زائران و مسافران گفت: خوشبختانه هماهنگی و هم‌دلی بسیار خوبی بین دستگاه‌های عضو ستاد برقرار است و این همدلی می‌تواند به ارائه خدمات با کیفیت به زائران بیش از پیش کمک کند.

رجبعلی لباف‌خانیکی افزود: تمامی مراکز اقامتی، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، تعدادی از حسینیه‌ها، مدارس و بقاع متبرکه در استان، آژانس‌ها و دفاتر خدمات گردشگری، کمپ‌ها، رستوران‌ها و مراکز رفاهی بین‌راهی و ... برای میزبانی از زائران بسیج شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار