وی با قدردانی از تمامی دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: خوشبختانه تاکنون جلسات متعددی در این ارتباط برگزار شده و برنامهریزی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام شده است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمام اقدامات در حوزههای مختلف باید در راستای ارتقای میزان رضایتمندی زائران و مجاوران باشد، اظهار داشت: ملاک و معیار مقبولیت فعالیتهای انجام شده رضایت مردم به عنوان ولی نعمت اصلی مسئولان است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این مانور با اشاره به برنامهریزیهای صورت گرفته برای ارائه خدمات به زائران و مسافران گفت: خوشبختانه هماهنگی و همدلی بسیار خوبی بین دستگاههای عضو ستاد برقرار است و این همدلی میتواند به ارائه خدمات با کیفیت به زائران بیش از پیش کمک کند.
رجبعلی لبافخانیکی افزود: تمامی مراکز اقامتی، هتلها، هتل آپارتمانها، تعدادی از حسینیهها، مدارس و بقاع متبرکه در استان، آژانسها و دفاتر خدمات گردشگری، کمپها، رستورانها و مراکز رفاهی بینراهی و ... برای میزبانی از زائران بسیج شدهاند.