مدیر کل مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد: در تلاش هستیم تا تلفن های ثابت را به صورت بی سیم در سطح استان کرمانشاه راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۱۴۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 19 December 2015
مدیر کل مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد: در تلاش هستیم تا تلفن های ثابت را به صورت بی سیم در سطح استان کرمانشاه راه اندازی کنیم.

مصیب قبادیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با راه اندازی این سیستم مردم می توانند علاوه بر اتصال به اینترنت پرسرعت از خط های ثابت خود پیامک نیز ارسال کنند.

مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه افزود: راه اندازی این تلفن ها نیازی به سیم کشی ندارد و این شبکه به صورت بی سیم و با استفاده از امواج کار می کند.

**190 هزار مشترک به مخابرات کرمانشاه بدهکار هستند

قبادیان اعلام کرد که 190 هزار مشترک تلفن های ثابت مخابرات استان کرمانشاه بدهکار هستند و تلفن های آنان بیشتر از سه سال است که قطع است.

وی اظهار داشت: 570 هزار زیرساخت تلفن های ثابت در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.

مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه درآمد مخابرات در سال های گذشته کاهش و هزینه ها نیز افزایش داشته است گفت: به طور میانگین درآمد ماهانه یک خط تلفن ثابت برای مخابرات 57 هزار ریال است در حالی که ایجاد یک خط تلفن ثابت بیش از 10 میلیون ریال برای مخابرات هزینه دارد.

قبادیان با بیان اینکه در برخی از مناطق استان کرمانشاه در واگذاری های تلفن ثابت محدودیت وجود دارد تاکید کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای مردم را پاسخ دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار