قاری برتر مسابقات سراسری دانش‌آموزی قرآن کریم سال 90 گفت: بودجه فعالیت‌های قرآنی در جامعه کم است و این اعتبارات بیشتر صرف برگزاری مسابقات و کمتر صرف فعالیت‌های قرآنی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 19 December 2015
قاری برتر مسابقات سراسری دانش‌آموزی قرآن کریم سال 90 گفت: بودجه فعالیت‌های قرآنی در جامعه کم است و این اعتبارات بیشتر صرف برگزاری مسابقات و کمتر صرف فعالیت‌های قرآنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود صیاف‌زاده، قاری برتر مسابقات سراسری دانش‌آموزی قرآن کریم سال 90 عصر امروز در حاشیه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه اظهار کرد: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالاست، به طوری که شرکت‌کنندگان با اجرای هر تلاوت احساس خطر می‌کنند و سعی بر تقویت نقاط مثبت خود دارند.

وی که در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده است، بیان داشت: با نگاهی به شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات می‌بینیم که اکثر افراد در سال‌های گذشته نیز در این مسابقات حضور داشتند.

قاری برتر مسابقات سراسری دانش‌آموزی قرآن کریم سال 90 ادامه داد: دایره شرکت‌کنندگان مسابقات محدود شده و نیازمند گسترش جامعه قرآنی هستیم که در این زمینه باید نیروهای جدید تربیت شوند.

صیاف‌زاده با تأکید بر لزوم حمایت دستگاه‌های مختلف از نخبگان قرآنی، ضرورت ایجاد بنیاد نخبگان قرآنی برای سازماندهی فعالان قرآنی و شناخته شدن این افراد در جامعه را یادآور شد.

وی در مورد چگونگی ترغیب جوانان به حضور در عرصه‌های قرآنی نیز گفت: فعالیت در این عرصه به تبع سختی‌های خودش را دارد، اما اساتید می‌توانند این ترس را در بین جوانان بشکنند و آموزش‌ها را از سطوح پایین‌تر به آنها ارائه کنند که این خود کمک بزرگی است.

این حافظ قرآن با گلایه از بودجه‌های کمک تخصیص یافته به حوزه فعالیت‌های قرآنی، بیان داشت: مسئولان باید برای جلسات قرآنی نیز بودجه‌ در نظر بگیرند، چون این جلسات تأثیرگذاری بیشتری دارد.

قاری برتر مسابقات سراسری دانش‌آموزی قرآن کریم سال 90 تصریح کرد: قطعاً بودجه فعالیت‌های قرآنی در جامعه کم است و این اعتبارات بیشتر صرف برگزاری مسابقات و کمتر صرف فعالیت‌های قرآنی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار