تابناک بررسی می کند ؛
همچنین در ادامه جلسه شورای اداری این شهرستان، علی شفیعی شهردار آستانه اشرفیه گزارش مفصلی از اقدامات و عملکرد دو ساله خود ارائه کرد که شاید به نحوی می خواست گوش شورانشینان را تکان دهد.
کد خبر: ۱۴۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 20 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: خبرهای واصله از آستانه اشرفیه حکایت از برکناری شهردار جوان این شهر در آستانه انتخابات حساس اسفند 94 می کند.

به گزارش تابناک گیلان، در آخرین جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه به وضوح می شد از ارائه گزارش عملکرد و ابراز گله و رضایت ها از جبهه گیری برخی نسبت به این موضوع باخبر شد.


در بخش زیست محیطی بین ۵۲ شهرداری استان گیلان در صدر جدول هستیم

در این جلسه حسین اسماعیلیان ، فرماندار آستانه با دفاع از عملکرد شهردار آستانه اشرفیه اظهار کرد: طبق ارزیابی دستگاه‌های ارزیابی‌کننده استان در دو شاخص امنیتی و اجتماعی و در بخش زیست محیطی شهرداری آستانه‌ اشرفیه توانسته است در بخش زیست محیطی بین ۵۲ شهرداری استان گیلان در صدر جدول و جز ردیف چهار رتبه اول قرار بگیرد.

همچنین در ادامه جلسه شورای اداری این شهرستان، علی شفیعی شهردار آستانه اشرفیه گزارش مفصلی از اقدامات و عملکرد دو ساله خود ارائه کرد که شاید به نحوی می خواست گوش شورانشینان را تکان دهد.



شورای شهر آستانه اشرفیه چه چیزی را در آستانه انتخابات دنبال می کند!؟



حجم عظیمی از اقدامات دو سال گذشته در شرایط بحرانی و وضعیت بد مالی شهرداری صورت گرفته است.

شفیعی جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان فردوسی، آسفالت ۶۱ هزار مترمربع در سطح شهر ازجمله انتهای بلوار امام حسین (ع)، باند کندرو بلوار امام رضا (ع) واقع در خیابان علوی و بازرگانی، ۳۲ هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت، ۹۴ مورد بتن‌ریزی در ۳۰ هزار مترمربع، لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی، دو هزار ۷۰۰ متر رنگ‌آمیزی جداول، رنگ‌آمیزی معابر و سرعت‌گیرها یک هزار و ۴۰۰ مترمربع، نصب بیش از ۵ برج نور، ۱۶ هزار مترمربع فرش موزاییک، شش هزار و ۵۰۰ مترمربع جدول‌گذاری اهم کارهای صورت گرفته در دو سال اخیر توسط شهرداری آستانه‌اشرفیه دانست و گفت: همه این اقدامات و بخش اعظمی از مواردی که در دست اقدام است در شرایط بحرانی و وضعیت بد مالی شهرداری صورت گرفته است.


با همه موارد گفته شده در روز شورای اداری این شهرستان ، اما اعضای شورای شهر آستانه به رغم حمایت فرماندار و نزدیکی به یکی از حساس ترین انتخابات پیش روی تاریخ سیاسی کشور مصمم به عزل این شهردار جوان است.

شنیده های تابناک از آستانه اشرفیه، حکایت از تکرار ماجرای شورای شهر لنگرود و شهردار سابق آن دارد که در یک اقدام هماهنگ و شتاب زده که از طرح سوال و تذکر شورا تا امروز کسی اطلاعی ندارد ، بار دیگر و در یک شهر دیگر ماجرا ادامه دارد...


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار