سلامتی؛ اولویت دست چندم مسئولان؛
تابناک: حرف های ظهرابی که در گفتگو با یکی از رسانه‌ها شب گذشته مطرح شده، بیشتر حکایت از یکی تصمیم اجباری برای تعطیل کردن مدارس دارد تا اینکه مدیران اصفهان از سر دلسوزی و نگرانی برای سلامت مردم اقدام به اجرایی کردن این تصمیم کرده باشند.
کد خبر: ۱۴۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 20 December 2015
به گزارش تابناک اصفهان، بالاخره بعد از انتقاد رسانه های از مسئولان و تصمیم گیران اصفهان مبنی بر عدم تعطیلی مدارس اصفهان در روزهای ناسالم و شرایط هشدار برای عموم به دلیل آلودگی هوا، مدیران اصفهانی تصمیم گرفتند امروز را برای مهدکودکی‌ها و دبستانی ها در اصفهان و چند شهر دیگر تعطیل کنند.

هرچند این تصمیم که شامل مقاطع راهنمایی و دبیرستان نشده است، نگرانی و انتقاد خانواده های این دسته از دانش آموزان را برانگیخته است اما به هر روی اصفهانی‌ها بعد از مدت‌ها بی‌تفاوتی مسئولانش به وضعیت سلامت مردم، شکر این تصمیم مدیران را به جای می‌آورند.

با این وجود، مسئولان و مدیران اصفهان اعتقاد چندانی به ضرورت این تصمیم ندارند و با وجود رسیدن هوای اصفهان به شرایط هشدار که به تایید مدیرکل محیط زیست استان اصفهان هم رسیده است، از عدم ضرورت برای تعطیلی مدارس حتی در روز یکشنبه (امروز) سخن می‌گویند!.

حرف های ظهرابی که در گفتگو با یکی از رسانه‌ها شب گذشته مطرح شده ، بیشتر حکایت از یکی تصمیم اجباری برای تعطیل کردن مدارس دارد تا اینکه مدیران اصفهان از سر دلسوزی و نگرانی برای سلامت مردم اقدام به اجرایی کردن این تصمیم کرده باشند.

ظهرابی، مدیرکل محیط زیست استان اصفهان در مصاحبه شب گذشته خود، گفته بود؛ تعطیلی ادارات و دانشگاه‌ها ضرورتی ندارد؛ تعطیلی مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها نیز به دلیل تداوم وضعیت هشدار در 2 روز اخیر و با حساسیت بیشتر اتخاذ شده و ضرورت زیادی هم نداشت!!.

این حرف‌های مدیرکل محیط زیست استان اصفهان نشان می‌دهد، فشارهای ناشی از نگرانی مردم و رسانه‌ها در خصوص آلودگی هوا بیشتر از تصمیمات مدبرانه علت تعطیلی امروز مدارس اصفهان بوده است و اگر روند فکری مسئولان به همین منوال ادامه یابد، دیگر تصمیمات لازم در حوزه کاهش آلاینده‌ها هم قطعا با همین میران دلسوزی پیگیری خواهد شد!!!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار