رئیس هیئت اسکی استان اصفهان تأکید کرد
تابناک: رئیس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: تیوب‌سواری در پیست اسکی فریدون‌شهر ممنوع است اما با وجود خطر زیاد و صدمات غیرقابل جبران، برخی اقدام به این کار می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 20 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمود یسلیانی تعداد مراجعان به این پیست را حدود 70 هزار نفر عنوان کرد و اظهار کرد: از بین این تعدادی که به پیست مراجعه می‌کنند، حدود 5 هزار نفر به ورزش اسکی پرداخته و سایرین به تفریحات جانبی برف‌بازی و یا تیوب‌سواری اقدام می‌کنند.

وی با اعلام ممنوعیت تیوب‌سواری در پیست اسکی فریدون‌شهر افزود: تیوب‌سواری در پیست ممنوع است و هیچ فردی اجازه این کار را ندارد اما در حواشی پیست و اطراف آن تیوب سواری انجام می‌شود.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان یادآور شد: این تفریح بسیار خطرناک بوده و هر ساله شاهد صدمات بسیاری هستیم که حاصل از تیوب‌سواری برخی افراد است و مصدومیت‌های شدید و بعضاً غیرقابل جبرانی را به همراه داشته است.

وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی اجتناب از تیوب‌سواری در پیست اسکی تأکید کرد: هر ساله اطلاع‌رسانی زیادی پیرامون ضررهای این کار مطرح می‌شود اما باز هم شاهد هستیم که افراد زیادی مبادرت به این کار می‌کنند.

یسلیانی در ادامه به وضعیت پیست‌های اسکی در استان اصفهان یادآور شد: پیست فریدون‌شهر فعلاً تنها پیست فعال استان است اما هنوز بارش برف برای فعالیت اسکی کافی نیست، البته پیست اسکی افوس نیز به بهره‌برداری رسیده است اما راه‌اندازی این پیست بستگی به زمانی دارد که بارش برف به میزان کافی باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :