مديرعامل سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اصفهان:
تابناک: مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از آماده باش پایانه های 5 گانه شهر اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد.
کد خبر: ۱۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سيد جلال هاشمي نژاد با بيان اين مطلب گفت: طبق سنوات گذشته سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اصفهان از يك ماه قبل از نوروز براي سرويس دهي منظم و ايمن به گردشگران در آماده باش قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات در حال انجام براي آماده سازي پايانه ها افزود: نظافت و جمع آوري زباله ها، رسيدگي و ساماندهي فضاي سبز، كاشت گل هاي فصلي ، سم پاشي اشجار، طعمه گذاري در مكان هاي مورد نياز، لكه گيري آسفالت، رنگ آميزي، افزایش دوربین های مداربسته جمع آوري متكديان و دست فروشان از جمله اقدامات در حال انجام براي آماده سازي پايانه ها مي باشد.

مديرعامل سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اصفهان با اشاره به پخش اذان در ۳ نوبت روزانه در طول سال تصريح كرد: با توجه به مقارن بودن ايام نوروز با دهه فاطميه ، آذين بندي پلاكاردهاي فرهنگي و مذهبي متناسب با اين ايام انجام خواهد شد.

هاشمي نژاد خاطرنشان كرد: اقدامات لازم براي استقرار نيروهاي مددكار و تعزیرات،امربه معروف و مشاور در پايانه ها، افزايش نصب مبلمان شهري در محوطه ها، تعميرات عمراني و رسيدگي ۲۴ ساعته به تاسيسات و به روز رساني امكانات پايانه ها به خصوص هتل هاي كاوه، صفه، استراحتگاه رانندگان انجام مي شود.

وي اظهار داشت: با نيروهاي بهداشتي براي بازديد از غرفه و ملزم نمودن كارت آموزشي معاينه بهداشتي به خصوص در غرفه هاي رستوران، آرايشگاه و مواد خوراكي هماهنگي شده است.

مديرعامل سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اصفهان با تاکید بر این که امسال نيز با برنامه‌ريزي مطلوب‌تر و ايمني بيشتر جابه جایی مسافر از طریق پنج پایانه انجام مي‌شود، ابراز اميدواري كرد: با تأمين ناوگان مورد نياز در نوروز سال آينده سفرهايي ايمن و آسوده داشته باشيم.

هاشمي نژاد از پشتيباني های شهردار اصفهان، شوراي شهر، نيروي انتظامي و راهور، اداره كل حمل و نقل، انجمن صنفی شرکتها و رانندگان و پرسنل سازمان تشكر كرد و ادامه داد: براي تامين ايمني و امنيت در پايانه هاي مسافربري جلسات مختلف جهت هماهنگي و تعامل با مجمع امور صنفي شركتها، صنف رانندگان، اداره كل حمل و نقل، پليس راهور، نيروي انتظامي، مسئولان سازمان تاكسيراني و آتش نشاني و همچنین با سازمان اتحادیه پایانه های کشور برگزار شده است.

وي اضافه كرد: در طول سال سازمان پايانه هاي كاوه و صفه تا ۲:۳۰ دقيقه بامداد و پايانه هاي زاينده رود و جي تا ۲۳ شب به مسافران سرويس دهي مي كنند اما از 25 اسفند تا ۱۵ فروردين ماه سال آينده پايانه هاي مسافربري به صورت شبانه روزي خدمات رساني خواهند كرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :