رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل خبر داد:
معرفت آذری تصریح کرد: این کاهش 40 درصدی صدور مجوزهای کشت گلخانه ای و قارچ خوراکی در استان کاهش سرمایه گذاری، کاهش تولید و عدم اشتغال را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 20 December 2015

صدور مجوزهای گلخانه ای و قارچ خوراکی در هشت ماه سال جاری نسبت به هشت ماه سال گذشته کاهش 40 درصد ی دارد.

به گزارش تابناک اردبیل، معرفت آذری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: بطوریکه در 8 ماه سال 1393 تعداد 25 مجوز موافقت اصولی و پروانه تاسیس و پروانه بهره برداری در استان صادر و در هشت ماه سال 1394 تعداد 10 مجوز برای موافقت اصولی و پروانه تاسیس و پروانه بهره برداری کشت گلخانه و قارچ خوراکی صادر شده است.

 رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تصریح کرد: این کاهش 40 درصدی صدور مجوزهای کشت گلخانه ای و قارچ خوراکی در استان کاهش سرمایه گذاری، کاهش تولید و عدم اشتغال را به دنبال خواهد داشت. 

آذری ادامه داد: در حالیکه تاکید مسئولین ارشد استان برای توسعه کشاورزی کشت گلخانه ای می باشد و با توجه به مزایای متعدد کشت گلخانه ای از جمله نیاز به آب و زمین کمتر و امکان کشت و پرورش در تمام طول سال و همچنین فارغ التحصیلان مختص در بخش کشاورزی و حمایت مسئولین استان زمینه جهت توسعه کشت گلخانه ای برای سرمایه گذاران و فارغ التحصیلان مهیا می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
لطفا" دلایل کاهش و عوامل احتمالی نیز گفته شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار