مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از احداث تنها موکب دائمی زوار اربعین حسینی(ع) در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 20 December 2015
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از احداث تنها موکب دائمی زوار اربعین حسینی(ع) در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی در حاشیه دومین روز سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه، افزود: کلنگ ساخت این موکب دائمی با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در کرمانشاه به زمین زده شد.

به گفته حسینی اراکی این موکب در پنج کیلومتری شهر کرمانشاه و در نزدیکی شهر کرمانشاه و در زمینی به مساحت 10 هکتار ساخته خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: روز گذشته برای اخذ بودجه 1.5 میلیارد تومانی برای ساخت این موکب مجوز گرفتیم.

حسینی‌اراکی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا این موکب در محرم سال آینده افتتاح شود، گفت: این موکب از مجهزترین موکب‌ها خواهد شد که دارای بخش‌های مختلف اسکان، رستوران، مرکز فرهنگی و آموزشی و... خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه روز گذشته همچنین یازده پروژه در استان با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور کلنگ زنی شد، گفت: از جمله پروژه‌های افتتاحی روز گذشته می‌توان به افتتاح پروژه ساماندهی امامزاده ابراهیم تاق بستان، افتتاح خانه عالم امامزاده باقر بیستون، افتتاح امامزاده جهان آرا خاتون و کلنگ زنی حسینیه این امامزاده اشاره کرد.

وی افزود:در مراسم اختتامیه مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن نیز پنج پروژه دیگر در سطح استان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار