فرمانده انتظامی اصفهان:
تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ۲ برابر شدن تعداد ایستگاه‌های سلامت گفت: امسال تعداد ایستگاه‌های امنیت و سلامت در جاده‌های اصفهان را به ۴۰ ایستگاه افزایش دادیم و امیدوار هستیم به شاخص کاهش ۴۰ درصدی واژگونی‌ها دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در مراسم آئین آغاز به کار رزمایش بزرگ طرح نوروزی پلیس راهور، یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در نامه انتصاب فرمانده جدید ناجا توجه به کاهش تصادفات عنوان کرد و اظهار داشت: امروز کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی یک تکلیف قانونی است که امسال با تأکید فرمانده کل قوا رنگ و بوی شرعی نیز به خود گرفته است.

وی از طرح نوروزی به عنوان یک عبادت بزرگ در نزد خداوند متعال یاد کرد و افزود: هیچ عبادتی بالاتر از این نیست که به کسانی که در جاده‌ها گرفتار شده‌اند امداد‌رسانی کرده و یا گره از مشکلات مردم باز کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌ها امسال با هوای دلپذیر و مطبوع اصفهان شاهد حضور 3 برابر میهمانان نوروزی نسبت به نوروز سال قبل باشیم که در این زمینه ما هم توان خود را 3 برابر کرده و از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها در طرح نوروزی استفاده کرده‌ایم.

وی ایجاد احساس امنیت در بین میهمانان نوروزی و ایجاد فضایی برای آرامش و آسایش آنان را مأموریت مهم نیروهای انتظامی استان در طرح نوروزی عنوان و تصریح کرد: بزرگ‌ترین هدیه پلیس اصفهان به میهمانان نوروزی مهربانی، اخلاق، خوش‌رویی و انضباط ترافیکی است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه مردم استان اصفهان همیشه در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز همراه انقلاب بودند، گفت: امروز هم همه ارگان‌ها و نهادها و حتی مردم استان با پلیس یکدل و همراه شده‌اند تا میزان تلفات انسانی را در ایام نوروز به صورت چشمگیری کاهش داده و برگ دیگری را در دفتر افتخارات خود به ثبت برسانند.

وی به راه‌اندازی ایستگاه‌های امنیت و سلامت در جاده‌های استان به منظور پیشگیری از خواب‌آلودگی رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد 20 ایستگاه در جاده‌های استان راه‌اندازی شده که نتیجه آن نیز کاهش 20 درصدی واژگونی‌ها در ایام نوروز نسبت به نوروز سال قبل بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: امسال تعداد ایستگاه‌ها را به 40 ایستگاه افزایش دادیم و امیدوار هستیم بتوانیم به شاخص کاهش 40 درصدی واژگونی‌ها دست پیدا کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار