رییس هیات وزنه برداری استان گیلان:
این وزنه بردار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها و در دسته 77 کیلوگرم موفق به کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز شد و در مجموع در مکان دوم این وزن در کشور قرار گرفت .
کد خبر: ۱۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ 17 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، وزنه بردار جوان گیلانی عنوان نایب قهرمانی مسابقات بزرگسالان کشور را به خود اختصاص داد .

رییس هیات وزنه برداری استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص گفت : در جریان رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور که در تهران جریان داشت ، محمد نیری از گیلان عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کرد .

اصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این وزنه بردار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها و در دسته 77 کیلوگرم موفق به کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز شد و در مجموع در مکان دوم این وزن در کشور قرار گرفت .

وی در مورد سایر نتایج وزنه برداران گیلانی اظهار کرد : تیم وزنه برداری گیلان سال گذشته برای اولین بار عنوان قهرمانی کشور را کسب کرده بود اما در مسابقات سال جاری با تیم جوانان حضور یافتیم .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه چند وزنه بردار استان گیلان در اردوهای تیم ملی وزنه برداری حضور دارند ، از وجود آنان در این رقابت ها استفاده نکردیم تا به آنان فشار وارد نیاید .

رییس هیات وزنه برداری استان گیلان خاطرنشان کرد: به همین دلیل و به خاطر پشتوانه سازی مناسب ، با تیم جوانان در رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور شرکت کردیم که در نهایت در دسته 77 کیلوگرم دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردیم .

اصغر ابراهیمی خاطرنشان کرد : اگر با ملی پوشان خود در این دوره از رقابت ها حضور می یافتیم ، به طور حتم روی سکوی تیمی نیز قرار می گرفتیم اما ترجیح دادیم که از وجود جوانان در این مسابقات استفاده کنیم .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار