آیا مدیرعامل سابق سپاهان، ازباشگاه بعدیش بازدید کرد؟!
تابناک: هنوز چیزی از انتقادات وسیع بسیاری از هواداران سپاهان در شبکه های مجازی نسبت به تیم مدیریتی فعلی این باشگاه نگذشته بود که ساکت،مدیرعامل سابق سپاهان روز گذشته به عنوان مشاور عالی سازمان لیگ در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حاضر شد و با باقریان، مدیرعامل فعلی باشگاه دیدار کرد.
کد خبر: ۱۴۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲ 21 December 2015
تابناک اصفهان: هنوز چیزی از انتقادات وسیع بسیاری از هواداران  سپاهان در شبکه های مجازی نسبت به تیم مدیریتی فعلی این باشگاه نگذشته بود که ساکت،مدیرعامل سابق سپاهان روز گذشته به عنوان مشاور عالی سازمان لیگ در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حاضر شد و با باقریان، مدیرعامل فعلی باشگاه دیدار کرد.



http://fooladsepahansport.com/sites/default/files/styles/600x400/public/images/news/e1_0.gif?itok=SUYFcFSr


سایت رسمی سپاهان محتوای این دیدار را بحث و تبادل نظر درباره شرایط مختلف عنوان کرده است.





پس از تغییر فرکی و عملکرد نه چندان مناسب استیماچ در این تیم همه، مشکلات فعلی را نشأت  گرفته از مدیریت باشگاه و سرپرست تیم عنوان می کنند؛ با این وجود باقریان، مدیرعامل باشگاه تأکید کرده راه چاره مشکلات فعلی تغییر مدیریتی نبوده و این موضوع دردی  از سپاهان دوا نمی کند!
وی در گفت و گو با ایمنا در پاسخ به این سوال که"هواداران سپاهان در صفحات مجازی و سایت‌های هواداری، علت نتایج ضعیف سپاهان را مدیریت باشگاه می‌دانند" گفت: هر کسی می‌تواند نظر خود را اعلام کند و ما هم وارد این موضوع نمی‌شویم ولی باید همه جوانب را سنجید و همه شرایط را در کنار هم قرار داد و بعد قضاوت کرد. ما به دنبال مقصر نمی‌گردیم و باید به فکر آینده باشیم و هر کمبودی در هر زمینه‌ای وجود دارد باید به فکر رفع آن باشیم.
ما بیشتر به فکر امور باشگاه هستیم تا رسیدگی به چنین چیزهایی. وظایفی از نظر تشکیلاتی، قانونی و فوتبالی به گردن ما گذاشته شده است که باید آنها را به نحو احسن انجام دهیم و شرایط را برای نتیجه‌گیری تیم فراهم کنیم. هر کسی حق دارد نظر خود را اعلام کند و همه ما از مدیریت گرفته تا کادرفنی، بازیکنان و هواداران باید دست به دست هم دهیم تا تیم نتیجه بگیرد و این‌طور که یک روز مربی را مقصر بدانیم، یک روز بازیکن و یک روز مدیریت، دردی از ما دوا نمی‌شود و درد ما این است که باید مشکلات تیم را حل کنیم.

با این وجود همه تأکید دارند در صورت نتیجه گیری ضعیف سپاهان در این فصل، که با توجه به شرایط فعلی خیلی هم دور از انتظار نیست، هیئت مدیره دست به تغییرات وسیع مدیریتی در باشگاه می زند و این موضوع می تواند پای مدیرعاملان سابق از جمله رحیمی و ساکت را به باشگاه بکشاند.



حال با وجود این شرایط باید دید که آیا در این بحث و تبادل نظرها یا نتیجه آن حرفی درباره حضور دوباره ساکت در سپاهان مطرح شده یا نه؟!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار