تابناک: 50 جایگاه سوخت بنزین تک پمپی با همکاری شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، شهرداری و بخش خصوصی در کلانشهر اصفهان ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۴۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 21 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: این جایگاه های سوخت با توجه به کمبود فضاهای بزرگ و مناسب برای جایگاه سوخت و با هدف دسترسی آسان تر به مجاری عرضه سوخت و کاهش آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان و با رعایت دقیق استانداردهای ایمنی ساخته خواهد شد.

بهمن علیپور با بیان اینکه تا کنون مطالعات مربوط به مکان یابی و ساخت 50 جایگاه کوچک عرضه سوخت بنزین به صورت تک پمپی در اصفهان انجام شده است افزود: تا کنون برای واگذاری زمین از طرف شهرداری در 50 نقطه از کلانشهر اصفهان، توافق صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه از این تعداد تا کنون برای 29 فقره موافقت اصولی از طرف شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخذ شده است ادامه داد: پیشرفت فیزیکی 18 جایگاه تک پمپی ایجاد شده تا کنون 80 درصد است.
وی ایجاد این جایگاه ها را گام مشترک بخش دولتی و خصوصی برای خدمات رسانی بهتر به مردم خواند و گفت: با توجه به افزایش تعداد خودرو در کلانشهرها و روند رو به رشد تولید خودرو در کشور، جایگاه های عرضه سوخت موجود پاسخگوی آنها نیست.
علیپور با بیان اینکه هر خودرو برای رسیدن به جایگاه سوخت به طور متوسط شش کیلومتر سفر درون شهری دارد افزود: به طور متوسط نیز 20 دقیقه زمان انتظار در جایگاه های سوخت است که با راه اندازی این جایگاه های تک پمپی در نقاط مختلف شهر این اتلاف وقت و انرژی کاهش می یابد.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به نقش پر رنگ بخش خصوصی در قالب برند در این طرح تاکید کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بر توسعه فعالیت به وسیله بخش خصوصی با هدف کیفی سازی خدمات نیز تاکید دارد.
وی با بیان اینکه اجرای طرح جایگاه های سوخت تک پمپی در دستور کار وزارت نفت قرار گرفته و در برخی کلانشهرها مانند تهران و اصفهان اجرا شده است افزود: معاونت عمرانی استانداری اصفهان نیز در اجرای این طرح همکاری داشته است.
به گزارش ایرنا، جایگاه های سوخت تک پمپی در خیابان هایی مانند هزار جریب، فرایبورگ و پارک لاله اصفهان ایجاد شده است.
در ایران سه هزار جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت و دو هزار و 300 جایگاه عرضه سوخت سی ان جی فعال است که از این تعداد 227 جایگاه سوخت بنزین، نفت و گاز و 150 جایگاه سی ان جی در استان اصفهان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :