فرماندار شهرستان گرمی گفت: تا کنون 30 واحد قلیان سرا در گرمی و بخش انگوت پلمب شده‌اند و در سال ‌جاری هیچ مجوزی برای ایجاد قلیان سرا در گرمی صادر نشده است.
کد خبر: ۱۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 22 December 2015

میرعلی رحیمی‌زاد صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی اظهار کرد: هنوز 17 واحد قلیان سرا در گرمی و 5 واحد دیگر در انگوت فعلاً فعال هستند.

وی گفت: با اتمام زمان اعتبار مجوز و پروانه کسب این واحدها اعتبار هیچ قلیان سرایی تمدید نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی افزود: تاکنون 30 واحد قلیان سرا در گرمی و انگوت پلمب شدند و در سال‌ جاری هیچ مجوزی برای ایجاد قلیان سرا در گرمی صادر نشده و قلیان‌سراهای متخلف نیز پلمب و پروانه آنها باطل شده است.

رحیمی‌زاد با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و سلامت فردی قلیان و قلیان سراها اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی مناسب و جایگزین بتوان بخشی از اوقات فراغت جوانان را پر کرد.

این مسئول از راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در گرمی خبر داد و بیان کرد: معتادان خیابانی و سارقان معتاد اجباری تحویل کمپ می‌شوند.

دادستان گرمی نیز در این جلسه گفت: استعمال تفننی مواد مخدر جرم است و معتاد نیز در صورت عدم ترک اعتیاد در مهلت مقرر مجرم محسوب می‌شود.

حسین نیامیری افزود: پلمب واحدهای متخلف و توزیع کننده داروهای اعتیادآور نیازی به حکم قاضی نیست و اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت می‌توانند راساً به پلمب واحد متخلف اقدام کنند و در صورت مقاومت در اجرای مقررات دستگاه قضایی ورود پیدا می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار