از انتخابات چه خبر؟- 2
تابناک: امروز فرمانداری اصفهان یک میهمان داشت که جنس حرف هایش در همان بدو ورود از جنس انتقاد و به نقد کشیدن هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان بود.
کد خبر: ۱۴۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 22 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، این روزها رفت و آمد به ساختمان مجموعه اداری بیش از پیش شده و کاندیداها و مسئولان برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به فرمانداری مراجعه می کنند.

اما امروز فرمانداری اصفهان یک میهمان داشت که جنس حرف هایش در همان بدو ورود از جنس انتقاد و به نقد کشیدن هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان بود.

زرگرپور با اعلام اینکه وزارت کشور و دولت از ترکیب هیئت اجرایی این انتخابات رضایت ندارد از انتخاب افرادی که از یک جناح سیاسی در استان انتخاب شده اند ابراز عدم رضایت کرد.

وی افزود: درخواست ما این است که با توجه به اینکه هیات اجرایی شهرستان اصفهان، تعادل مورد نظر را ندارد در صورت امکان در آن تجدیدنظر شود و ما با جدیت هم این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: صحبت هایی مطرح شده دایر بر اینکه هیات های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری می توانند در هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی هم حضور داشته باشند اما باید فرآیند اجرایی خود را طی کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بنابراین احتمال دارد در هیات های اجرایی برخی حوزه ها که برای انتخاب اعضای هیات اجرایی، چهارچوب ها رعایت نشده و دور از انتظار عمل شده است، تغییراتی ایجاد شود.

همچنین، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تا پایان چهارمین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی 300 داوطلب در این استان ثبت نام کردند که 20 نفر آنها خانم و 280 نفر آقا می باشند.

وی افزود: در حوزه های انتخابیه کاشان 14نفر، نطنز 16نفر، سمیرم 14نفر، شاهین شهر 13نفر، فریدن11نفر، خمینی شهر 10نفر، نجف آباد 15نفر و لنجان 23 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

ضیایی اضافه کرد: همچنین دو نفر از حوزه انتخابیه ارامنه اصفهان و جنوب کشور در فرمانداری اصفهان ثبت نام کرده اند.

وی همچنین از نام نویسی 9 داوطلب در ششمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان اصفهان خبر داد و افزود: تا پایان ششمین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری 35 نفر برای حوزه انتخابیه استان اصفهان نام نویسی کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار