معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد
معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز ما مسلمانان با تمسک به قرآن و وجود پیامبر(ص)، در کنار هم امت واحده شده‌ایم و در برابر سختی‌ها و دشمنی‌ها می‌ایستیم.
کد خبر: ۱۵۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱ 24 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام مهدی فرزی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل و گرامیداشت سیدبهاءالدین شمس‌قریشی که در صحن جدید مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امشب، شب دوازدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر(ص) به روایت اهل سنت است و در این ایام تمام مخلوقات مشرف به وجود نازنین نبی مکرم اسلام شدند.

وی گفت: این افتخار برای همیشه دنیا نصیب امت رسول‌الله است که در قرآن به عنوان امت وسط قلمداد شده است.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: در این مراسم به عنوان آغازین مراسم هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول در مسجد جامع جمع شده‌ایم که بر نکاتی تاکید داشته باشیم.

وی، نخستین نکته مورد تاکید در این مراسم را اینگونه عنوان کرد که همه ما سنی و شیعه جان‌فدای رسول‌الله هستیم و خط قرمز ما رسول معظم اسلام است و اگر کسی بخواهد به وجود پیامبر اهانت کند و یا مولودی ایشان را کفر بداند، او را از دایره اسلام خارج می‌دانیم و تکفیر می‌کنیم و در حلقه مسلمانان وارد نمی‌دانم.

حجت‌الاسلام فرزی افزود: نکته دوم اینکه در این ایام و در این مراسم در کنار هم جمع شده‌ایم، به ندای قرآنی، سراسری و فراگیر پیامبر اکرم(ص) پاسخ دهیم که فرمودند، به ریسمان الهی چنگ بزنید و از تفرقه بپرهیزید.

وی تصریح کرد: اکنون همه جمع شده‌ایم تا به دنیا بگوییم که اسلام، شیعه و سنی ندارد بلکه اسلام، مسلمان دارد و این دین الهی همه مذاهب را در درون خود قرار داده و به آنها احترام می‌گذارد و وظیفه ما وحدت و در کنار هم بودن است.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نکته آخر اینکه ندایی که از این مراسم بلند می‌شود، خطاب به آمریکا و صهیونیست و دشمن استکباری است که اگر در سخنرانی‌هایتان ادعا می‌کنید و آرزو دارید که یک روزی دنیا را بدون مسلمان ببینید و یا مسلمانان را از بین ببرید، بدانید که این آرزو را به گور می‌برید.

وی افزود: امروز ما مسلمانان با تمسک به قرآن و وجود پیامبر(ص)، در کنار هم امت واحده شده‌ایم و در برابر سختی‌ها و دشمنی‌ها می‌ایستیم.

حجت‌الاسلام فرزی خاطرنشان کرد: قرآن به ما گوشزد کرده که یهود دشمن مسلمانان است و ما خطر صهیونیست را با وجود نبی مکرم اسلام و آیات قرآنی و سیره پیامبر فراگرفته‌ایم.

وی گفت: امشب با قرائت مولودنامه شمس‌قریشی بار دیگر عهد می‌بندیم که در مسیر اسلام ناب، وحدت و یکپارچگی لحظه‌ای کوتاه نمی‌آیم.

معاون نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به شرکت‌کنندگان در این مراسم، افزود: این برنامه‌ها با وجود شرکت موثر شما پیام‌های زیادی دارد که انشاالله گوش جهانیان به آن آشنا می‌شود و دوستان دلشان شاد شده و دشمنان چشمشان کور و دلشان ناامید می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار