مراسم تجلیل از اعضای ستاد اربعین حسینی استان اردبیل در حالی برگزار شد که در کنار تجلیل از اعضا، لوح تقدیر و سپاس امام‌ جمعه دیوانیه عراق به امام جمعه و استاندار اردبیل اهدا شد.
کد خبر: ۱۵۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 24 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این مراسم که عصر امروز در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل اظهار کرد: موکب عزاداری استان اردبیل به مدت 16 روز در مسیر تردد زائران حضور داشته و به ارائه خدمت به زائران حسینی پرداخته است.

اسفندیار هوشیار تصریح کرد: ما روزانه به تعداد 10 هزار پرس به هموطنانمان سرویس‌دهی کردیم و تلاشمان بر این بوده تا رضایت هموطنانمان را در مسیر عزیمت به کربلا فراهم کنیم.

وی گفت: در قالب موکب استان اردبیل در مجموع به بیش از 600 زائر خدمات بهداشتی، درمانی ارائه شد و ما در شهر دیوانیه نیز از روی حس انسان‌دوستانه خدماتی را به ساکنان این منطقه در حوزه بهداشتی، درمانی ارائه کردیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل افزود: موکب استان اردبیل تنها موکب کیفی و موفق در منطقه بوده که مسئولان عراق از تلاش‌ها و جدیت اعضای آن قدردانی کردند.

هوشیار با یادآوری اینکه تجربیات امسال قطعاً برای توسعه برنامه‌هایمان در سال‌های آینده خوب و مؤثر است، بیان کرد: ما تمام تلاشمان را در قالب ستاد اربعین حسینی انجام دادیم تا حرکت مطلوب، شایسته و قابل پسند به زائران حسینی انجام شده و زمینه بهبود حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کنگره عظیم اربعین حسینی که خود نمودی از اتحاد و اتفاق امت اسلامی بود نه تنها زمینه سربلندی و عزت امت اسلامی را به همراه داشت بلکه فضایی را فراهم کرد تا ما بیشتر و بهتر بتوانیم در عرصه خدمت‌رسانی به زائران حسینی حاضر باشیم.

در این مراسم لوح سپاس امام جمعه استان دیوانیه عراق از بابت فعالیت موکب خدمت‌رسانی به زائران حسینی به امام جمعه و استاندار اردبیل ارائه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار