معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابراز امیدواری کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن بتواند وحدت کلمه حول محور قرآن را در جامعه در پی داشته باشد.
کد خبر: ۱۵۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 26 December 2015
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابراز امیدواری کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن بتواند وحدت کلمه حول محور قرآن را در جامعه در پی داشته باشد.

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی به میزبانی استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، از برگزاری این مسابقات به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور یاد کرد و گفت: مسابقات در سطح کمی و کیفی خیلی خوبی در حال برگزاری است.

شرفخانی سطح داوری مسابقات را نیز بالا ارزیابی کرد و گفت: سطح این مسابقات در مقایسه با مسابقات قرآن دیگر کشورها بالاتر است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه در جریان برگزاری مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه بیش از 620 نخبه قرآنی در کرمانشاه حضور یافته‌اند، این اتفاق را یک فرصت خوب در استان دانست و گفت: امیدواریم برگزاری این مسابقات بتواند در قرآنی‌تر کردن فضای استان مثمر ثمر باشد.

وی برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه را برگ زرینی در تاریخ این استان دانست.

وی همگرایی و هماهنگی ایجاد شده در جریان برگزاری مسابقات را اثرگذار ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات بتواند وحدت کلمه حول محور قرآن را در جامعه در پی داشته باشد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  ابراز امیدواری کرد: برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بتواند در توسعه فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... این استان اثر گذار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار