به میزبانی اصفهان؛
نخستین گردهمایی و نشست هم‌اندیشی یک‌روزه معاونین فرهنگی و امور اجتماعی و روسای ادارات و امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های(اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، لرستان و ایلام) به میزبانی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 27 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، گردهمایی یک‌روزه معاونان فرهنگی و امور اجتماعی و روسای ادارات و امور ورزشی و امور اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های منطقه 2 کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، گزارش داد: نخستین گردهمایی و نشست هم‌اندیشی یک‌روزه معاونین فرهنگی و امور اجتماعی و روسای ادارات و امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های(اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، لرستان و ایلام) به میزبانی اصفهان برگزار شد.

این گردهمایی با حضور مسئولان فرهنگی مربوطه استان‌های منطقه 2 کشور افتتاح و راهکارهایی در جهت افزایش هم‌افزایی فرهنگی، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمت‌رسانی مناسب‌تر به جامعه ایثارگران، استفاده از ظرفیت‌ها، امکانات و تبادل تجربیات بین استان‌ها و راهکارهای اخذ مشارکت و کاهش هزینه‌ها در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

حسینعلی بیات؛ مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سخنانی اهداف منطقه‌بندی و آیین‌نامه اجرایی را تبیین و به ارائه پیشنهادات و ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده سال 95 در تمامی حوزه‌های معاونت فرهنگی و امور اجتماعی پرداخت.

سردار عبدالله کریمی؛ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز گفت: اتخاذ تصمیم منطقه‌بندی کشور فرصت مناسب و در جهت پیشبرد اهداف عالیه بنیاد است که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سید علی قریشی؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در این مراسم ابراز امیدواری کرد که در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و دستیابی به جایگاه‌های ترسیم‌شده جهت تحقق ماموریت‌های بنیاد شهید و بهره‌برداری بهینه از منابع غنی و معنوی ایثار و شهادت در منطقه 2 کشور بتوان با پیش‌بینی سازوکار لازم و مشارکت خبرگان صاحب‌نظر ملی و منطقه‌ای و با استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی و طبیعی و جغرافیایی استان‌ها در توسعه پایدار گام برداشته شود.

در ادامه این مراسم، حاضران جهت اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و دیدار و بهره‌گیری از بیانات آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد (نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان) در دفتر امام جمعه حاضر و با وی دیدار کردند.

امام جمعه اصفهان در این دیدار بر لزوم استفاده از فرصت‌ها و تقدس کار در این نهاد و لزوم توجه بر اینکه هدف مقدس باید با راه و روش مقدس انجام گیرد تا نتیجه بخش و مورد تایید درگاه الهی باشد، تاکید کرد.

در نشست پایانی این همایش، مسئولان حاضر ضمن بیان نظرات و مرور دستور جلسه صبح و آیین‌نامه‌ها، جمع‌بندی و مصوبات نهایی اتخاذ و این گردهمایی پایان یافت./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار