مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت:
علی مقصودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش 39 درصدی حریق‌ها و حوادث اعلام شده به مرکز ستاد فرماندهی رشت، اظهار داشت:‌ تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی در روز گذشته بالغ بر 772 مورد اعلام شد.
کد خبر: ۱۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹ 18 March 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان، علی مقصودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش 39 درصدی حریق‌ها و حوادث اعلام شده به مرکز ستاد فرماندهی رشت، اظهار داشت:‌ تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی در روز گذشته بالغ بر 772 مورد اعلام شد.
وی افزود: در مجموع، آتش نشانان، 38 عملیات 125 را اعم از 25 مورد حریق ضایعات و علفزار، 11 مورد حریق‌های تجاری و مسکونی و خودرو، یک حادثه و یک مورد خدمات ایمنی را با موفقیت انجام دادند.
مقصودی با بیان اینکه در این حوادث اعلام شده یک مورد قطع انگشت به واسطه روشن کردن فشفشه اعلام شد، افزود: با توجه به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته از سوی سازمان آتش نشانی و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های همسو در زمینه دادن هشدارهای ایمنی برای کاهش آسیب‌های ناشی از چهارشنبه آخر سال خوشبختانه با توجه به آسیب‌های اعلام شده مبنی بر ترقه بازی، فشفشه و دیگر مشتقات آتش بازی هیچ گونه تلفات جانی به این مرکز اعلام نشده است.
در ادامه بهزاد نعمتی مسئول شیفت اورژانس کل گیلان درباره حوادث چهارشنه سوری اظهار داشت: بیشترین آمار ضایعات ناشی از چهارشنبه سوری و آتش بازی از بین 62 مورد اعلام شده در سطح استان گیلان که تنها 33 مورد آن در داخل شهر رشت اتفاق افتاده بود که به التهاب و سوختگی و جراحت ناشی از دست شهروندان ارتباط داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار