کد خبر: ۱۵۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 27 December 2015

به گزارش تابناک تبریز براساس اعلام سازمان لیگ، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر که قرار بود به خاطر آلودگی هوا، روز سه شنبه برگزار شود، باز هم تغییر زمان پیدا کرده و ظهر فردا (دوشنبه) برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ مدیر کل سازمان حفاظت از محیط زیست نیز امروز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که برگزاری مسابقه فوتبال در روز دوشنبه بلامانع است.

 

غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در این خصوص گفت: با توجه به نامه اداره کل محیط زیست استان تهران، تصمیم بر این شد که بازی تیم های استقلال تهران با سیاه جامگان ونفت تهران و تراکتور سازی روز دوشنبه در ورزشگاه های تختی و آزادی تهران برگزار شود.

 

وی افزود: با توجه به شرایط بوجود آمده بازی های هفته هفدهم نیز با تغییراتی مواجه شد و سه بازی از این هفته به روز جمعه موکول شد.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: با توجه به اینکه تیم ملی امید روز شنبه (12 دی ماه) عازم اردوی تدارکاتی و مسابقات انتخابی المپیک ریو است امکان برگزاری بازی ها در این روز مقدور نبود.

 

بهروان در خاتمه اظهار کرد: وظیفه خود می دانم از حسن همکاری و همیاری مدیران،کادرفنی، بازیکنان و هواداران باشگاه ها، مدیران ورزشگاه، نیروی انتظامی و اورژانس در امر برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر کنم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار