سرپرست پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت:‌ مراکز رشد اقماری پارک علم و فناوری در استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۵۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 27 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عبدالقیوم قلیپوری صبح امروز در نشست با فرماندار گرمی از راه‌اندازی مراکز رشد اقماری در شهرستان‌های این استان خبر داد و اظهار کرد: این مراکز با هدف حمایت از صاحبان ایده‌های نو، مبتکران و خلاقان در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای راه‌اندازی این مراکز رشد باید حداقل 500 مترمربع فضای استاندارد در نظر گرفته شود.

سرپرست پارک علم و فناوری استان اردبیل ادامه داد: پیگیری راه‌اندازی مراکز رشد اقماری در شهرستان‌های داراب و فراشبند و آغاز جذب موسسه‌های فناور در مرکز رشد کازرون از مهمترین برنامه‌های پارک علم و فناوری فارس در هفته پژوهش و فناوری است.

قلیپوری با بیان اینکه خدمات این مرکز در راستای تسهیل تجاری‌سازی محصولات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان صورت می‌گیرد، بیان کرد: خدمات مدیریت و منابع انسانی، خدمات حقوقی، خدمات بازرگانی، خدمات بازاریابی و فروش، خدمات تولید و توسعه محصول از دیگر وظایفی است که با راه‌اندازی این مراکز به واحدهای فناور ارائه خواهد شد.

میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار گرمی نیز در این نشست از آمادگی این شهرستان برای در اختیار گذاشتن این فضای استاندار برای تاسیس مرکز رشد خبر داد و اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز در شهرستان از طریق نظام فناوری و پیشرفت‌های علمی و پژوهشی و تبدیل ایده به ثروت زمینه اشتغال مولد در شهرستان را فراهم آوریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار