تیم بازرگانی جواهری گنبد در هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های کشور یادواره 200شهید والیبالیست، پس از هفته ها ناکامی، موفق شد در سالن بدون تماشاگر المپیک گنبدکاووس با نتیجه 3 بر 2 تیم سایپای تهران را با شکست بدرقه کند.
کد خبر: ۱۵۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 28 December 2015
جواهری گنبد که به دلیل اعتراض تماشاگرانش در بازی با شهرداری ارومیه ، یکشنبه شب در سالن خالی از تماشاگر المپیک این شهر میزبان سایپای تهران بود، گیم اول را خوب شروع نکرد و تیم میهمان در آغاز بازی 4 امتیاز از جواهری پیش افتاد و با حفظ این برتری تا پایان گیم توانست با نتیجه 25 بر 20 میزبان خود را شکست دهد.
در گیم دوم بازی، دو تیم تا نتیجه 15 بازی برابر و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و پس از آن، تیم جواهری گنبد توانست با تحمیل برتری خود ، چهار امتیاز متوالی را کسب کرده و تا پایان بازی با حفظ فاصله مطمئن خود، در نهایت توانست با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی رسیده و در گیم شماری نتیجه را برابر کند.
در گیم سوم بازی هم، دو تیم تا نتیجه 16 پا به پای هم پبش رفتند و در ادامه، جواهری گنبد توانست با ارائه بازی برتر ، بازهم با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی برسد.
سایپای تهران در گیم چهارم به خود آمد و در آغاز بازی چهار امتیاز از میزبان خود پیشی گرفت و در ادامه نیز با تداوم بازی برتر خود توانست در نهایت با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی رسیده و بازی را به گیم پنجم بکشاند.
در گیم پایانی بازی، جواهری گنبد از همان ابتدا برتری خود را به حریف تحمیل کردو 6 بر 2 پبش افتاد که در تقویت این تیم و تضعیف روحیه حریف بسیار تاثیر داشت و در ادامه، بازی نه چندان خوب سایپا، بویژه سرویس های ضعیف بازیکنان این تیم،باعث تداوم برتری میزبان شد و این گیم با نتیجه 15 بر 11 به سود جواهری گنبد به پایان رسید تا این تیم پس از هفته ها ناکامی موفق به شکست تیم رده ششمی جدول لیگ برتر والیبال کشور شود.
بازی تیم جواهری گنبد و سایپای تهران با قضاوت حمید راهجردیان به عنوان داور اول و مهدی نویدی با عنوان داور دوم برگزار شد و حسین پورکاشیان نیز به عنوان ناظر در کنار زمین حضور داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار