آقاي استاندار حواستان به بازنشستگان فولاد هست؟!
تابناك: اين روزها و در زمان سكانداري زرگرپور در استانداري اصفهان، تجمع برابر استانداري امري عادي شده و از همين رو هر چند وقت يكبار عده اي از مردم كه به شرايط استان و وضعيت معيشتي و اقتصادي خود در مشاغل و اصناف مختلف اعتراض دارند، برابر اين نهاد تجمع مي كنند و به اعتراض مي پردازند.
کد خبر: ۱۵۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 30 December 2015
تابناك اصفهان: اين روزها و در زمان سكانداري زرگرپور در استانداري اصفهان، تجمع برابر استانداري  امري عادي شده و از همين رو هر چند وقت يكبار عده اي از مردم كه به شرايط استان و وضعيت معيشتي و اقتصادي خود در مشاغل و اصناف مختلف اعتراض دارند، برابر اين نهاد تجمع مي كنند و به اعتراض مي پردازند.

پيش از ظهر امروز نيز جمعي از بازنشستگان فولاد برابر استانداري اصفهان تجمع كردند و به شرايط نامناسب بازنشتگان و تعويق معوقات آن ها اعتراض كردند.

اين تجمع كنندگان در حالي در هواي ناسالم و آلوده اصفهان برابر استانداري جمع شدند كه با در دست داشتن كاغذهايي  تأكيد داشتند كه چرا حقوق آن ها پرداخت نمي شود!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بازنشسته اصفهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
وزیر بی کفایت اقتصاد را که حقوق مارا گرو کشیده سه ماه حقوق معوقه مارا چه کسی جوابگوه؟چه را نمایندگان اصفهان در مجلس از استیضاح استفاده نمی کنن؟
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
آخه یه یک بازنشسته برای حقوقش بریه استانداری بست بشینه؟؟؟ای همان حقوق کارگری است که عرقش خشک نشده باید پرداخت بشه؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :