ایده پرداز برتر کشوری گفت: نبود بازار مناسب برای فروش محصولات تولیدی ایده پردازان بزرگترین مشکل این افراد است.
کد خبر: ۱۵۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 31 December 2015

ایده پرداز برتر کشوری گفت: نبود بازار مناسب برای فروش محصولات تولیدی ایده پردازان بزرگترین مشکل این افراد است.

به گزارش ایسنا،سعید میرزایی تبار افزود: نبود بازار فروش از مهمترین مشکلات فن بازار است چرا که بیشتر دستگاههای اجرایی حاضر به خرید این تجهیزات نیستند.

وی ادامه داد: این تولیدات ایده پردازانه نیازمند یک مشتری بالقوه است در حالیکه هم اکنون مشتری این تجهیزات تنها شرکت های خصوصی هستند.

وی که با ایده تعادل ارگونومیک اوایل دیماه جاری موفق به کسب رتبه اول کشور شده است اضافه کرد: دستگاه تعادل ارگونومیک، دستگاهی مکانیکی برای افزایش تعادل همراه با افزایش قدرت عضلات اندام تحتانی است.

میرزایی تبار با بیان اینکه ایده وی هنوز در آغاز کار است، ادامه داد: این دستگاه به افرادی که مشکل ناتوانی در اندام تحتانی دارند کمک می کند تا تعادل خود را حفظ کنند و در عین حال، عضلات آنها تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: سالمندان هم که به دلیل افزایش سن قادر به انجام ورزش های سنگین نیستند می توانند به عنوان یک وسیله ورزشی از این دستگاه استفاده کنند و به راحتی وضعیت تعادل و قدرت عضلات خود را تقویت کنند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود ایده پردازان کپی برداری از ایده این افراد است که حمایت های لازم قضایی نیز از این افراد صورت نمی گیرد و این زمینه را برای سوء استفاده از این موقعیت فراهم می کند.

طرح تعادل ارگونومیک به عنوان ایده برتر دومین ایده بازار مهندسی پزشکی کشور معرفی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار