برابر ماده صد قانون شهرداری ها؛
مدیر منطقه 3 شهرداری اردبیل با بیان اینکه ساخت‌ و‌ ساز در شهر قواعد و ضوابطی دارد، تأکید کرد: این ضوابط در قوانین و مقررات شهرداری بیان شده است و رعایت نکردن آن مشکلاتی را برای سازنده به همراه خواهد داشت، بنابراین در صورتی که شخصی چشم بر این ضوابط ببندد، ضمانت اجراهای قانونی در انتظار او خواهد بود.
کد خبر: ۱۵۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 01 January 2016

مدیر منطقه 3 شهرداری اردبیل از اجرایی شدن حکم تخریب احداث اضافه بنا در طبقه هفتم یکی از ساختمان های مسکونی در حال احداث در اردبیل خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، علی مسیب­زاده در این خصوص اظهار کرد: با توجه به خلاف ساختمانی صورت گرفته در خیابان آذربایجان شهرک آزادی اردبیل که سازنده ساختمان بر خلاف مفاد پروانه ساختمانی صادره نسبت به احداث اضافه بنا در طبقه هفتم این ساختمان مسکونی به مساحت 178.35 متر مربع و بدون تامین فضای آزاد و بر خلاف مقررات و اصول شهرسازی اقدام کرده بود، حکم تخریب اضافه بنا اجرایی شد.

مسیب زاده افزود: بعد از صدور اخطاریه های لازم و به دنبال حکم صادره در کمیسیون های بدوی و تجدید نظر ماده صد قانون شهرداری ها، حکم نهایی تخریب صادر شد و شهرداری نیز برابر وظایف قانونی حکم مربوطه را در کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها مطرح نموده و طبق رای کمیسیون نسبت به اعمال قانون در این رابطه رأساً اقدام کرد.

وی اضافه کرد: در چنین مواردی و با توجه به مشکلات بوجود آمده از سازندگان بناها و شهروندان تقاضا داریم تا نسبت به تعین تکلیف و پرداخت خلافی ها در وقت معین اقدام نمایند، چرا که در غیر اینصورت شهرداری پرونده تخلف ساختمانی را به مرجع صادر کننده رای برگشت داده و برابر قانون و مقرارت نسبت به اخذ حکم تخریب اقدام می کند.

این مسوول با بیان اینکه ساخت‌ و‌ ساز در شهر قواعد و ضوابطی دارد، تأکید کرد: این ضوابط در قوانین و مقررات شهرداری بیان شده است و رعایت نکردن آن مشکلاتی را برای سازنده به همراه خواهد داشت، بنابراین در صورتی که شخصی چشم بر این ضوابط ببندد، ضمانت اجراهای قانونی در انتظار او خواهد بود.

حكم تخریب اضافه بنا در یكی از ساختمان های اردبیل اجرایی شدحكم تخریب اضافه بنا در یكی از ساختمان های اردبیل اجرایی شدحكم تخریب اضافه بنا در یكی از ساختمان های اردبیل اجرایی شدحكم تخریب اضافه بنا در یكی از ساختمان های اردبیل اجرایی شدحكم تخریب اضافه بنا در یكی از ساختمان های اردبیل اجرایی شدحكم تخریب اضافه بنا در یكی از ساختمان های اردبیل اجرایی شدحكم تخریب اضافه بنا در یكی از ساختمان های اردبیل اجرایی شدحكم تخریب اضافه بنا در یكی از ساختمان های اردبیل اجرایی شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار