تیم استقلال اهواز که به شکست در مقابل حریفان عادت کرده است این بار در مشهد نیز مغلوب تیم سیاه جامگان این شهر شد تا همچنان در قعر جدول مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران باقی بماند.
کد خبر: ۱۵۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 01 January 2016
در این دیدار که از هفته هفدهم لیگ برتر باشگاههای ایران در ورزرشگاه ثامن مشهد برگزار شد تیم سیاه جامگان با نتیجه دو بر یک از سد استقلال اهواز گذشت و در مکان پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

آلاجی سوسه در دقیقه 53 و حسین زا مهران در دقیقه 68 برای سیاه جامگان و حمزه خذیراوی در دقیقه 89 برای استقلال اهواز گلزنی کردند.

محمد اسماعیل نظری در دقیقه 89 و عادل کلاه کج در دقیقه 4+90 هر دو از استقلال اهواز با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.

شاگردان فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان در این بازی با دوندگی بسیار کنترل میانه میدان را در دست داشتند و در نیمه نخست حملات بسیاری را بر روی دروازه استقلال اهواز طراحی کردند اما درخشش لوییز فرناندو سنگربان استقلال اهواز مانع از گلزنی سیاه جامگان شد.

حملات بازیکنان سیاه جامگان در ابتدای نیمه دوم ادامه یافت تا اینکه این تیم بر روی شوت حسین کریمی و دفع ناقص فرناندو صاحب یک موقعیت گلزنی ایده آل شد و آلاجی سوسه با یک بغل پای ساده دروازه استقلال اهواز را باز کرد.

بازیکنان مشهدی هشت دقیقه بعد بر روی یک کار گروهی از جناح چپ و ضربه زامهران به دومین گل خود دست یافتند تا در آستانه سومین پیروزی فصل خود قرار گیرند.

بازیکنان تیم استقلال اهواز نیز پس از دریافت دوگل، حملات پراکنده ای را بر روی دروازه سیاه جامگان طراحی کردند و در نهایت خذیراوی با استفاده از دفع ناقص محمد حسن عین افشار سنگربان تیم حریف، یکی از گل های خورده را جبران کرد اما این گل مانع از سیزدهمین شکست آبی های اهواز نشد.

استقلال اهواز با این شکست و داشتن 6 امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارند.

تیم استقلال اهواز تا کنون 13 شکست سه تساوی و یک برد را در کارنامه خود به ثبت رسانده و یکی از ضعیف ترین تیمهای لیگ برتر باشگاههای ایران می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار