تابناک: مديرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اصفهان گفت: در طرح پیک نوروزی آماده باش ۱۰۰درصدی داریم وتمام ایستگاه ها فعال به ویژه در کوه صفه و کنار زاینده رود آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۱۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹ 19 March 2015

بهزاد بزرگزاد درگفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح نوروزی این دستگاه اظهار داشت: ماموران آتش نشانی به صورت شبانه روزی در ایام نوروز در ایستگاه های مختلف آماده ارائه خدمت هستند به طوری که در سال گذشته با نظارت دقیق بر چادرخواب ها ۶۰۰ پیکنیک را خارج و از مسمومیت و خفگی مسافرین این چادرها پیشگیری کردند.

وی بیان داشت: خوشبختانه سال گذشته به دلیل عملکرد خوب آتش نشانی هیچ مورد آتش سوزی چادر در محل اسکان مسافران نوروزی نداشتیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینكه تجهیزات و امكانات كامل در اختیار این سازمان قرار دارد، اظهار داشت: سازمان آتش نشانی برای نوروز در آمادگی صد در صدی قرار دارد.

بزرگزاد اعلام کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز به عنوان متولی ایمنی در سطح شهر در نوروز ۹۴ همانند سالهای گذشته برنامه ریزی جامعی را فراهم کرده تا شهروندان و مسافران از خطرات و حوادث در امان باشند.

وی با اشاره به اینكه كمیته ایمنی ستاد تسهیلات خدمات سفر از ۲۸ اسفندماه الی ۱۵ فروردین ماه سال آینده فعال است، افزود: در این راستا جلسات متعددی با ادارات و نهادهای دیگر از جمله اداره آموزش و پرورش، مشاوران املاك، عوامل شهرداری و نیروی انتظامی برای هماهنگی اجرای برنامه ها و تامین زیرساختهای ایمنی برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح كرد: همچنین از محل های اسكان مسافران نوروزی از قبیل هتل ها، میهمان پذیرها، منازل استیجاری و مدارس آموزش و پرورش بازدید شده و موارد نا ایمن تذكر داده شده است.

بزرگزاد با بیان در ایام نوروز نیز از محل های اسكان مسافران نوروزی نیز بازدید می شود، بیان كرد: سازمان آتش نشانی در ایام نوروز چتر ایمنی را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم خواهد كرد.

وی اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی همچنین در مراكز عمومی از قبیل منطقه صفه، ناژوان و محل های گردشگری مستقر می شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینكه نیروهای امدادی در كوه صفه نیز استقرار دارند، ادامه داد: نیروهای غواص نیز در حاشیه رودخانه زاینده رود مستقر هستند تا در این زمینه مشكلی ایجاد نشود.

بزرگزاد با تاكید بر اینكه تجهیزات و امكانات كامل در اختیار سازمان قرار دارد، اضافه كرد: سازمان آتش نشانی برای نوروز در آمادگی صد در صدی قرار دارد.

وی بیان كرد: تیم های امدادی و ایمنی نیز از ۲۸ اسفندماه الی ۱۵ فروردین ماه برای تامین ایمنی شهروندان و مسافران شكل می گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینكه باغ فدك تنها محل اسكان روباز در شهر اصفهان محسوب می شود، اضافه كرد: در این راستا برای تامین ایمنی مسافران نوروزی نیروهای آتش نشانی در باغ فدك به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در محل های مورد نظر خودروهای سبك، گشت موتورسوران و نهایتا آتش نشانان مجهز به كوله پشتی و خاموش كننده و حرارت سنج مستقر هستند و موارد ایمنی را گوشزد می كنند.

بزرگزاد تصریح كرد: بیش از ۲۰ هزار بروشور ایمنی نیز تحویل مسافران داده می شود و همچنین به وسیله بنر و سیلك هشدارهای ایمنی به مسافران اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار