مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از صدور چهار فقره پروانه کار در سال ۹۴ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 02 January 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از صدور چهار فقره پروانه کار در سال ۹۴ در این استان خبر داد.

داود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: برای جلوگیری و کنترل  نیروی کار خارجی و استفاده از توان نیروی کار داخلی در استان، بازرسی‌های مستمری از کارگاه‌های استان کرمانشاه به عمل آمده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت اتباع خارجی گفت: بر اساس بازرسی‌های به عمل آمده 18 تبعه خارجی به عنوان نیروی کار مجاز در کارگاه‌های این استان مشغول فعالیت هستند و امسال برای اتباع خارجی دو روادید کار صادر شده است.

یاوری با بیان اینکه ایجاد شغل از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: در راستای حمایت از نیروی کار داخل، هفت نیروی کار داخل جایگزین اتباع خارجی فعال در کارگاه‌های استان کرمانشاه شده‌اند.

وی با بیان اینکه اتباع خارجی در موارد ضروری می‌توانند فعالیت داشته باشند، اظهار کرد: در شرایطی که نیروی کار داخل توانایی مشابه نیروی کار اتباع خارجی داشته باشد، مطلوبترین کار استفاده از بنیه کار داخل است.

یاوری از صدور چهار فقره پروانه کار در سال 94 خبر داد و عنوان کرد: با بازرسی‌های منظم و دو‌‌ره‌ای که با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌شود، تخلف کارفرمایان در رابطه با استفاده از نیروی کار غیر مجاز خارجی، انگشت شمار بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار