کد خبر: ۱۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ 20 March 2015
مربی تیم بسکتبال بانوان البرز گفت: رشد چشمگیر بسکتبال بانوان در دو سه سال اخیر مرهون توجه به رده‌های پایه بوده است .

شادی اسدی گفت: یکی از راهکارهای رشد و توسعه این رشته توجه به رده‌های پایه و استعدادیابی است که این مهم در هیات بسکتبال البرز در سال‌های اخیر رویکردی عملیاتی به خود گرفته است.

وی افزود: کسب موفقیتهای اخیر تیم‌های پایه استان در رقابتهای منطقه‌ای و کشوری گواه توجه هیات به نونهالان و نوجوانان و جوانان است که امیدوارم این برنامه‌ریزی‌ها در سال 94 نیز ادامه یابد و بتوانیم با سرعت بیشتری به سمت موفقیت گام برداریم.

به گزارش ایسنا سرمربی تیم رده‌های پایه استان البرز خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسکتبال در بخش بانوان نبود اسپانسر و حامی مالی است ، یکی از شاخصه‌های مهم رشد و توسعه در کنار برنامه‌ریزی و استعدادیابی توجه به حوزه مالی است که این مهم اکنون در استان البرز به صورتی کمرنگ در حال انجام است.

به گزارش ایسنا اسدی گفت: در سال‌های اخیر بسکتبال بانوان آسیب زیادی را به دلیل نبود منابع مالی پذیرا شده و منحل شدن بسیاری تیم‌های ممتاز و صاحب سبک دراستان به همین دلیل بوده است.

وی رشد بیشتر بسکتبال بانوان را در گرو حمایت مسئولان از ورزش بانوان دانست و افزود: نسبت به سال‌های قبل توجه بیشتری به ورزش بانوان می‌شود اما این موضوع هنوز به استانداردهای لازم نرسیده و بایستی تلاش بیشتری برای کم شدن شکاف بین آقایان و بانوان صورت پذیرد.

وی با ارزیابی عملکرد بسکتبال بانوان در سال 93، گفت: سال 93 برای من و بازیکنانم سال بسیار موفقیت‌آمیز و پر باری بود، کسب مقام نایب قهرمانی کشور در رده متوسطه، کسب مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور( آموزش و پرورش)، دعوت بازیکنان به تیم ملی از مهم‌ترین اتفاقات رخ داده در سال جاری بود.

اسدی گفت: از بتدای سال 93 که هدایت تیم البرز را بر عهده گرفتم با حمایت‌های مجموعه بسکتبال از جمله خانم فرشته علوی نایب رییس هیت استان اتفاقات خوبی رقم خورد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کسب چندین عنوان قهرمانی ، نایب قهرمانی و همچنین سومی رقابتهای کشوری اشاره کرد.

وی آرزوی خود در سال آینده را حضور بیشتر بازیکنان بسکتبال البرز در تیم ملی عنوان کرد و افزود: در سال جاری شقایق اسدی به تیم ملی جوانان راه یافت و امیدوارم در سال 94 تعداد بازیکنان بیشتری به تیم‌های ملی راه یابند و این آرزوی قلبی من است.

موفق ترین مربی بسکتبال بانوان گفت: برای رسیدن به موفقیت ویژگی‌های زیادی لازم است که از مهمترین آنها همراهی افرادی دلسوز است، در این چند سالی که در بسکتبال حضور دارم خانواده‌ام به خصوص پدر و مادرم زحمت زیادی برای من کشیده‌اند که امیدوارم روزی بتوانم جوابگوی محبت‌های آنان باشم.

اسدی درپایان یادآور شد: مربیان زیادی برای بسکتبال من تلاش کرده‌اند که در این جا از خانم پروانه عباسی، خانم فرشته علوی و همچنین عبدالله قدمی که در سخت‌ترین شرایط از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار