فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقيف ۲ خودرو حامل تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۱ ميليارد خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 03 January 2016
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از توقيف ۲ خودرو حامل تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۱ ميليارد خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهي اظهار داشت: در خصوص تشديد روند مبارزه با قاچاق كالا ، و در پي دريافت اخباري مبني بر اين كه قاچاقچيان مناطق مرزي "پاوه" و "جوانرود" با شگردهاي مختلفي اقدام به وارد کردن گوشي هاي قاچاق خارجي از نوار مرزي و سپس با استفاده از خودروهاي تيزرو اقدام به انتقال آن ها به استان هاي مرکز کشور مي کنند، لذا بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: در اين خصوص اکيپي از ماموران دايره عميات ويژه پس از چند شبانه روز گشت زني هدفمند در محورهاي مواصلاتي به کنترل خودروهاي عبوري در ايست و بازرسي کرمانشاه- کامياران به يک ه خودرو پژو پارس و يک دستگاه خودرو سرانزا مشکوک و در بازرسي از آن ها متوجه وجود جاسازي در آن ها مي شوند.

سردار امان اللهي اظهار داشت: پس از انتقال خودرو ها به اداره اگاهي از محل جاسازي تعداد ۴۲۶ عدد گوشي هوشمند شامل ۲۵۰ عدد تلفن مدل آيفن و ۱۷۶ عدد ديگر مدل ها کشف شد.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با اشاره به دستگيري دو نفر متهم در اين خصوص خاطر نشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش گوش هاي تلفن کشف شده ۱۱ ميليارد ريال برآورد شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار