معتمدی:
تابناک: مسوول كميته اطلاع رساني ستاد دائمي هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان اعلام كرد: ۲۶ كيوسك اطلاع رساني در سطح شهر در سه شيفت كاري به صورت شبانه روزي به منظور ارائه اطلاعات لازم به مسافران نوروزي مستقر شده است.
کد خبر: ۱۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ 20 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، ابراهيم معتمدي با اعلام اين خبر گفت: مجموعه ستاد دائمي هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان به نحوي مديريت واحد شهري را تجربه مي كند و همه دستگاه ها در عيد نوروز با تعامل و همكاري يكديگر به مسافران نوروزي خدمت رساني مي كنند.

وي با اشاره به اين كه در طي سه ماهه گذشته برنامه هاي مختلفي در ۱۵ كميته از ستاد دائمي هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان تدوين شده است افرود: در اين ستاد دستگاه هاي مختلف فعال هستند تا به گردشگران نورزوي خدمات لازم را ارائه دهند.

مسوول كميته اطلاع رساني ستاد دائمي هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان با تاكيد براين كه همه ارگان ها در اين ستاد دست به دست هم داده اند تا شرايط لازم را براي گردشگران فراهم كند اذعان داشت: اميد است با همكاري همه دستگاه ها شاهد ارتقا و اعتلاي صنعت گردشگري در اصفهان باشيم.

وي با بيان اين كه كميته اطلاع رساني ستاد دائمي هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان از ۳ ماه پيش تشكيل شده است تصريح كرد: با توجه به اینکه نوروز امسال مصادف با ایام جانسوز دهه فاطمیه می باشد، فضاسازی فرهنگی شهر بر این اساس برنامه ریزی شده است.

 وی به نصب المان هاي نوروزی با شعار حضرت فاطمه بانوي لاله ها اظهار داشت: المان هايي همانند لاله در ۱۵ ميدان شهر نصب شده و همچنين گل هاي لاله در تمام ۱۵ منطقه شهر كاشته شده تا فضای شهر نیز با ایام فاطمیه همخوان باشد.

معتمدي از نصب ۶۰ هزار پرچم در سطح شهر تا پايان امروز خبرداد و بيان كرد:نمادهایی با موضوع شهدا در ورودي هاي شهر نصب شده که طراواتی زیبا به این شهر تاریخی داده است.

وي به نصب ۲۶ كيوسك اطلاع رساني به مسافران نوروزي در سطح شهر اشاره و خاطرنشان كرد: ۱۱۰ نفر كه در زمينه اطلاع رساني آموزش هاي لازم را ديده اند در سه شيف و به صورت شبانه روزي به گردشگران خدمات لازم را ارائه مي دهند.

مسوول كميته اطلاع رساني ستاد دائمي هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: اطلاعات شهر اصفهان، محل های اسکان، محورهای گردشگری به صورت شفاهی و در قالب ۵۰ هزار دفترچه هاي مدیریت بهینه سفر به مسافران ارائه می شود.

وي با اشاره به توزيع ۱۵۰ هزار نقشه به روز شده شهر اصفهان به مسافران از طريق كيوسك هاي اطلاع رساني افزود: در ورودي هاي شهر ۷ ستاد هدايت مسافران مستقر شده تا اطلاعات لازم را در قالب بسته هاي اطلاع رساني به مسافران داده شود.

معتمدي با بیان اینکه خبرگزاری ایمنا به عنوان خبرگزاری فعال در ایام نوروز در اطلاع رسانی برنامه های ستاد خدمات سفر بسیار موثر است، ادامه داد: امسال خبرنگاران مقيم در محل هاي ستاد هدايت و سطح شهر نیز برای پوشش خبری اقدامات ستاد نوروزی فعال هستند.

وي با اشاره به اين كه اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی است اظهارداشت: در ایام نوروز استودیو صدای شهر نیز در دو بخش صبح و بعدازظهر برنامه دارد.

وی ادامه داد: باغ فدك به عنوان آخرين نقطه اسكان مسافران نوروزي در نظر گرفته شده است و تا زماني كه ظرفيت مكان هاي سرپوشيده از جمله هتل ها، مهمانپذيرها و منازل استيجاري تكميل نشده باشد باغ فدك مسافران نوروزي را پذيرش نمي كند چرا كه نصب چادر در فروردين ماه در اصفهان مناسب نيست.

وي با انتقاد از كمبود هتل در شهر اصفهان اظهاراميد واري كرد: با توجه به تشويقات و امتيازات در نظر گرفته شده از سوي مديريت شهري ساخت و ساز هتل در اصفهان رونق بگيرد.

معتمدي با بيان اين مطلب كه ۱۰۰ دفتر املاك براي منازل استيجاري در ايام نوروز مشغول به فعاليت هستند افزود: کمیته اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی در برگزاری مطلوب برنامه ها و اقدامات حوزه سفر و گردشگری شهر اصفهان ایفا می کند و اين كميته تمام زيرساخت هاي لازم را براي ايجاد پل ارتباطي بين مسافران نوروزي و اين ستاد فراهم كرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار