کد خبر: ۱۵۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 05 January 2016

رییس هیئت ورزش کارگران استان البرزاز راهیابی نماینده این استان به جمع ۸ تیم برترفوتبال کارگران کشور خبرداد.

خلیل عبداللهی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: تیم شهرداری کرج که به عنوان قهرمان فوتبال کارگران البرز به این مسابقات اعزام شده بود هفته گذشته به عنوان تیم برترگروه خود به دور نهایی این مسابقات صعود کرد و باید برای کسب عنوان قهرمانی با ۷ تیم دیگر کشور رقابت کند.

وی افزود: شهرداری کرج یکی از تیم های مدعی و قدرتمند فوتبال کارگران کشور است و به نظرم در این دوره از مسابقات هم یکی از شانس های اصلی کسب عناوین برتر باشد.

عبداللهی به اعزام نماینده البرز به مسابقات فوتسال کارگران کشور اشاره کرد و گفت: این رقابت ها نیز از هفته آینده شروع می شود و درنا به نمایندگی از این استان در این رویداد کشوری حاضر خواهد شد.

رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز با بیان اینکه در دهه فجر امسال برگزاری مسابقات ورزشی متنوعی را برای کارگران واحدهای تولیدی و خدماتی استان تدارک دیده ایم گفت: ان مسابقات به میزبانی مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرج و فضاهای ورزشی کارخانه ها برگزار می شود و شامل آقایان، بانوان و فرزندان کارگران خواهد بود.

عبداللهی از معرفی قهرمان امسال فوتسال کارگران البرز در هفته آینده خبر داد و گفت: دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات به میزبانی سالن چندمنظوره کارگران به انجام خواهد رسید.

وی در پایان با ابراز خرسندی از روند صعودی ورزش در میان قشرکارگر گفت: خوشبختانه پس از دوره ای رکود شاهد رونق ورزش در میان کارگران هستیم و با همراهی و تعامل خوب واحدهای تولیدی برنامه های متنوعی به اجرا در آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار