کد خبر: ۱۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 22 March 2015
معاون میرابرز ث فرهنگی، گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۴۰۰ بازدید و سرکشی از اماکن اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته است.

احمد ترکاشوند اظهار داشت: با آغاز سفرهای نوروزی در 27 اسفند ماه، فعالیت‌های نظارتی و سرکشی‌های سرزده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که طی روزهای 27 تا 29 اسفند ماه، ناظران 418 بازدید را از اماکن تحت پوشش خود انجام داده‌اند.

وی به تشریح بازرسی‌های این استان اشاره کرد و اظهار داشت: 80 مورد بازدید از مراکز اقامتی، 160 بازرسی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، 129 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین 49 مورد سرکشی از مراکز اقامتی موقت نظیر مهمانسراها، منازل استیجاری و کمپ‌ها صورت گرفته است.

ترکاشوند با اشاره به تقدیر از چند واحد اقامتی و دفاتر گردشگری، گفت: در طول این بازرسی‌ها از 9 مرکز گردشگری که به نحوه مطلوبی به ارائه خدمات پرداخته بودند تقدیر و قدردانی شد که از آن جمله می‌توان به 2 مرکز اقامتی 2 دفتر خدمات مسافرتی و 5 مرکز پذیرایی اشاره کرد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز ابراز امیدواری کرد این اقدامات تشویقی بتواند در ارائه بهتر خدمات از سوی مراکز مختلف گردشگری و مسافرتی اثر بخش باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار