معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: از 28 اسفندماه 93 تا یکم فروردین ماه جاری 304 هزار و 202 نفر شب مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان فارس اسکان یافتند.
کد خبر: ۱۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 22 March 2015
سید موید محسن نژاد گفت:مسافران نوروزی در واحدهای اقامتی استان فارس شامل هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، چادرهای مسافرتی، سالن های ورزشی، کلاس های مدارس و خانه های استیجاری اسکان یافتند.

وی افزود: امسال با تمهیدات ایجاد شده میزان نفر شب اقامت در استان فارس نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته و ظرفیت استان فارس در این بخش به 550 هزار نفر شب رسیده است.

محسن نژاد اظهارکرد : به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی استان فارس ظرفیت مراکز اقامتی استان در این مدت افزایش مطلوبی داشته است به طوری که در هتل ها برای هفت هزار و 500 نفر، در مهمانپذیرها برای 15 هزار و 500 نفر، در هتل آپارتمان ها برای یکهزار و 400 نفر ظرفیت اقامت ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: همچنین امسال علاوه بر مراکز اقامتی در استان، هزار و 200 خانه استیجاری برای مهمانانان نوروزی استان شناسایی و ساماندهی شد که اطلاعات این خانه ها در مبادی ورودی شهرها در اختیار مسافران قرار گرفته است .

وی ادامه داد: هم اینک 50 هتل، 13 هتل آپارتمان و 135 مهمانپذیر در این منطقه فعال هستند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس افزود: از 25 اسفند 93 تا یک فرودین ماه امسال 224 هزار و 811 نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس بازدید کردند.
برچسب ها: هتل ، شیراز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار