سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل از اجرای پنج پروژه مدرسه‌سازی از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمام امام خمینی (ره) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 08 January 2016

به گزارشخبرنگار مهر، دولت لطفی ظهر جمعه در بازدید از پروژه های آموزشی خیرساز اردبیل افزود: این پروژه ها در قالب ۱۸ کلاس درسی در مناطق روستایی محروم استان در حال ساخت بوده و به‌زودی تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت مدارس بنیاد برکت در روستاهای مناطق اصلاندوز، مشگین شهر، گرمی، پارس آباد و بیله سوار متذکر شد: امسال شش پروژه مدرسه سازی نیز از سوی بنیاد برکت تکمیل و واگذار شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان مشارکت خیرین در ساخت پروژه های آموزشی را قابل توجه برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر پروژه های بنیاد برکت ۲۳ پروژه آموزشی خیرساز در سطح استان در دست اجرا است.

وی این پروژه ها را در قالب ۲۱ مدرسه با ۱۱۲ کلاس درسی و دو باب نمازخانه عنوان کرد و بیان داشت: از ابتدای امسال ۱۷ پروژه خیری مردمی و مشارکتی نیز در قالب ۷۱ کلاس درسی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

لطفی تاکید کرد: علاوه بر ساخت مدارس، خیرین این استان در بحث توسعه پروژه های آموزشی نیز پیشقدم بوده اند و در این مدت ۱۴ پروژه بزرگ در زمینه های مدارس شبانه روزی، نمازخانه مدارس، کتابخانه و... احداث کرده اند.

وی دو باب واحد شبانه روزی، هفت باب نمازخانه، دو باب کتابخانه مدارس، دو باب کارگاه و آزمایشگاه و یک باب خوابگاه دانش آموزی را پروژه های آموزشی خیرساز در این استان عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار