مسابقات ساحلی چندجانبه اتومبیلرانی آفرود و موتورسواری کراس ساحلی قهرمانی کشور روز جمعه به میزبانی شهرستان محمودآباد آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 08 January 2016

به گزاش تابناک مازندران،این مسابقات به همت هیات اتومبیلرانی استان مازندران و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخرود در منطقه ساحل گلشهر سرخ رود و با استقبال با شکوه شهروندان و مسافران از صبح امروز آغاز و همچنان در حال برگزاری است.

سید مهدی موسوی نژاد شهردار شهر ساحلی سرخرود طی سخنانی در مراسم آغازین این دوره از مسابقات گفت: خوشحالم که مردم میهمان نواز و فهیم سرخرود میزبان ورزشکاران و قهرمانان سراسر کشور در این دوره از مسابقات می باشند.


وی گفت: افتخار داریم که سرخ رود شهر آفرود مازندران شناخته شده و در کنار توجه هیات برگزار کننده این دوره از مسابقات برای ارتقای سطح کیفی مسابقات این شهرداری نیز بدنبال فراهم نمودن فرصتی برای وزرش و فضای مفرح برای شهروندان می باشد.


شهردار سرخرود گفت: سعی کردیم با برگزاری این دوره از مسابقات کشوری در شهر ساحلی سرخرود به ظرفیت های این شهر ساحلی برای توسعه شور و نشاط و تفریح و تفرج شهروندان و مسافران توجه نموده و در صددیم سرخرود را به عنوان شهر شور و نشاط و شادابی معرفی کنیم.


همچنین علی یگانگی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مازندران نیز گفت: این دوره از مسابقات با حضور 85 شرکت کننده از استانهای گلستان و تهران و البرز و شهرهای استان مازندران در 6 کلاس برگزار میگردد.


وی با اشاره به حضور بانوان اتومبیلران در این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در کلاس های 4 سیلندر کاربراتور و 4 سیلندر انژکتور و 6 سیلندر کاربراتور و 6 سیلندر انژکتور و 8 سیلندر کاربراتور و 8 سیلندر انژکتور و آزاد در حال برگزاری است.

وی افزود: 38 نفر داور در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشته و عصر امروز 24 نفر در کلاسهای مختلف این دوره از مسابقات به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار