عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در پایتخت یمن گفت: تبعات این اقدامات سبب ایجاد تنش و بسترساز ناامنی در منطقه است.
کد خبر: ۱۶۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 09 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری با محکوم کردن اقدامات سعودی‌ها در موشک‌باران مناطق غیرنظامی در یمن و اصابت موشک به سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور اظهار داشت: اقدامات این‌چنینی در راستای تداوم تنش در صحنه روابط سیاسی بین الملل قابل ارزیابی است که تبعات آن بسترسازی ناامنی در منطقه است.
 
وی در ادامه بیان داشت: افراطی‌گری در منطقه، سبب رشد تروریست و بسته شدن راه حل و فصل مسائل سیاسی از طریق گفت‌وگو می‌شود، بنابراین ضروری است تا سیاستمداران منطقه با درک شرایط پیچیده و اوضاع نابسامان کنونی به طبل تندروی نکوبند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هموراه بر مسئله همگرایی میان کشورهای اسلامی به‌منظور رسیدن به راه‌حل‌های منطقی برای رفع مشکلات تأکید کرده است.
 
آشوری، در عین حال خواستار دقت عمل همه جریان‌های سیاسی داخلی در مواجهه با رخدادهای بین‌المللی و ممانعت از هرگونه اقدام نادرست دراین‌باره شد و گفت: حمله به سفارت‌خانه کشورها در ایران، اقدامی اشتباه و نسنجیده‌ است که سبب بهانه برای طرف‌های متخاصم می‌شود.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید‌ کرد: ضرورت دارد تا نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی در این زمینه اقدامات لازم را به‌منظور عدم‌تکرار اقدامات این‌چنینی به عمل آورند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار