معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار گلستان با تاکید بر حضور بخش خصوصی در کمک به دولت خاطرنشان کرد: باید فضا را برای حضور بخش‎ های غیردولتی فراهم کرد.80 درصد منابع در حوزه کارکنان مصرف می ‎شود، در حالی که توسعه تکنولوژی و ابزاری که باید در خدمت توسعه قرار گیرد صرف سرمایه‎ های فیزیکی می شود.
کد خبر: ۱۶۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 09 January 2016
علی مرگدری روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با بیان این که سرمایه گذاران و بخش خصوصی امروز از بروکراسی اداری خسته شده اند گفت: با ورود بخش خصوصی و تامین منابع توسط این بخش می توان نیروی انسانی لازم را برای بخش های مختلف فراهم کرد.
به گفته وی 80 درصد منابع در حوزه کارکنان مصرف می ‎شود، در حالی که توسعه تکنولوژی و ابزاری که باید در خدمت توسعه قرار گیرد صرف سرمایه‎ های فیزیکی می شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر به نیروی انسانی و قابلیت‎ های آن ها توجه شود می‎ بینیم که فرصت ‎های زیادی برای رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار وجود دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار گلستان گفت: برنامه و باور با تکیه بر مبانی علمی کارگشا است و در مسایل کلان توسعه سه پارامتر توسعه سرمایه انسانی، چابک ‎سازی و واگذاری امور طبق اصل 44 مورد تاکید است.
مرگدری افزود: انسان و سرمایه انسانی عامل تغییر و تحول است زیرا که انسان می ‎تواند با به خدمت گرفتن ابزار و تکنولوژی مسایل پیرامون خود را اصلاح کند.
وی یادآور شد: میزان قدرت و توانایی کشورها به علم، دانش، آگاهی، ابزار، تکنولوژی، سرمایه‎ های طبیعی و انسانی، داشتن برنامه و باور بستگی دارد و اگر همه اینها را داشته باشیم اما باور نداشته باشیم به موفقیت دست نخواهیم یافت.
مرگدری گفت: امروز باید درک و شناخت واقعی از نیازها داشته باشیم و با تعامل و همفکری می‎ توان از شرایط موجود به سمت شرایط مطلوب حرکت کرد که این مهم در سایه دانش و آگاهی قابل تحقق است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ ای استاندار گلستان همچنین بر لزوم برقراری ارتباطات سهل و آسان برای مشترکین توسط شرکت مخابرات تاکید و یادآور شد: میزان خدمات ‎دهی با وضعیت مطلوب فاصله دارد، خدمات به مردم و دولت کمک می‎ کند تا از هزینه ‎های غیرضروری پرهیز کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار