مسئول طرح گردشگری ناژوان خبر داد
تابناک: مسئول طرح گردشگری ناژوان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: میزان استقبال گردشگران از ناژوان در نوروز امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 23 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، غلامرضا ساکتی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: تمام مجموعه‌های ناژوان از جمله باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ‌موزه پروانه‌ها، شهربازی، تله سیژ و جاده سلامت و تمام دسترسی‌ها به این پارک طبیعی برای مسافران و گردشگران نوروزی آماده‌سازی شده است.

وی با بیان این‌که گردشگران و بازدیدکنندگان ناژوان از اقدامات زیباسازی انجام‌ شده در این پارک ابراز رضایت کرده‌اند، اضافه کرد: به دلیل بارش رحمت الهی در روز گذشته تعداد بازدیدکنندگان این پارک کاهش یافت، اما میزان استقبال میهمانان از ناژوان قابل‌ توجه بوده است.

مسئول طرح گردشگری ناژوان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان استقبال گردشگران از ناژوان در نوروز امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته باشد.

وی به قیمت بلیت‌های سه باغ پرندگان، پروانه‌ها و خزندگان اشاره کرد و افزود: نرخ بلیت این سه مجموعه نسبت به سال گذشته افزایش منطقی داشته است و حداقل افزایش را در این سه مجموعه داشتیم.

ساکتی تصریح کرد: در ایام نوروز قیمت بلیت باغ پرندگان، پروانه‌ها و خزندگان به ترتیب هفت هزار، 2 هزار و 500 و چهار هزار تومان است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: در این ایام نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی، کنترل و نظارت و پلیس راهور به‌ منظور روان‌سازی ترافیک، افزایش امنیت و مباحث ایمنی بازدید میدانی از پارک طبیعی ناژوان دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار