معاون جمعیت هلال‌احمر اصفهان خبر داد
تابناک: معاون ‌جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در پنج روز نخست از اجرای پانزدهمین مرحله از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان ‌۵۲ هزار مسافر به ۲۵ پست‌ مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 23 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، حیدرعلی خانبازی با اشاره به اجرای پانزدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 27 اسفندماه 93 لغایت 15 فروردین ماه 94 اظهار داشت: این طرح امسال با شعار "بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم" با استعداد 600 نفر از اعضای جوان آموزش دیده در 25 پست برای کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی و آرامش مسافران، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی درباره سوانح وحوادث و ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه به مسافران از 27 اسفندماه کار خود را آغاز کرد‌.

وی افزود: در مجاورت پست های ایمنی و سلامت فضاهای دیگری همچون خیمه های نماز، ایستگاه ایمنی و سلامت و اتاق های دوستدار کودک نیز برپا شده تا مسافران بتوانند از امکانات رفاهی و امدادی بیشتری بهره مند شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به مراجعه قریب به 52 هزار مسافر در پنج روز نخست اجرای طرح به پستهای نوروزی تصریح کرد: 2300 کودک به فضاهای دوستدار کودک مراجعه کرده و در این چادرها با شرکت درمسابقات نقاشی و شعر با دریافت جایزه با مباحث امدادی آشنا شدند.

وی بیان کرد: در این مدت23200 عدد اقلام توزیعی نیز شامل نقشه و بروشور در میان مراجعه کنندگان به پست ها توزیع شده است.

گفتنی است طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از 27 اسفندماه 93 لغایت 15 فروردین ماه 94 در سطح استان برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار