سرهنگ حسين‌زاده:
تابناک: جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان اعلام كرد: از زمان آغاز طرح نوروزي در فرماندهي انتظامي استان اصفهان تا صبح امروز، كاهش وقوع جرايم در سطح استان، ۵ درصد و در كلانشهر اصفهان، ۱۵ درصد بوده است.
کد خبر: ۱۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 23 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ حسين حسين‌زاده اظهار كرد: از زمان آغاز طرح نوروزي در فرماندهي انتظامي استان اصفهان تا صبح امروز كه آمارهاي بسيار دقيق خود را در حوزه انتظامي بررسي و تجزيه و تحليل كرديم به لطف خدا و تلاش همكاران نيروي انتظامي استان اصفهان و توجه شهروندان عزيز به توصيه‌ها و هشدارهاي پليس، وقوع جرايم در سطح استان، ۵ درصد كاهش يافت كه اين عدد براي كلانشهر اصفهان، ۱۵ درصد كاهش وقوع جرايم بوده است.

وي افزود: از ابتداي تعطيلات نوروز تاكنون، تنها سه فقره سرقت داخل خودرو از مسافران نوروزي صورت گرفت كه در اين موارد، دستگيري سارقان را شاهد بوديم.

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه در حال حاضر با توجه به بارش نزولات آسماني، استان اصفهان يكي از زيباترين روزهاي خود را مي گذراند و هوايي بسيار پاك دارد، تصريح كرد:‌ در محورهاي غربي استان اصفهان، حجم ترافيك سنگين است ولي خوشبختانه ظرف ۳۶ ساعت گذشته هيچگونه تصادف منجر به صدمات شديد يا فوتي نداشتيم؛ بسياري از مسافران در ايستگاه‌هاي امنيت و سلامت، توقف كرده و رفع خستگي مي‌كنند.

سرهنگ حسين‌زاده خاطرنشان كرد:‌ خوشبختانه موارد استفاده از كمربند ايمني و رعايت سرعت مطمئنه توسط رانندگان عزيز مورد توجه قرار گرفته و ما كمتر مجبور شديم راننده اي را متوقف كرده و براي او برگ اخطار صادر كنيم؛ همين موضوع باعث شده است كه كمترين ميزان تصادفات را داشته باشيم و بيشتر تصادفات، خسارتي بوده و جرح شديد و يا فوت را در ۲۴ ساعت گذشته در هيچ كجاي استان چه درون‌شهري و چه برون‌شهري نداشتيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :