از انتخابات چه خبر؟
تابناک: ممکن است کسانی که عضو هیچ حزب خاصی نیستند و یا کمتر شناخته شده‌اند نیز در میان کاندیداها حضور داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 10 January 2016

به گزارش تابناک اصفهان، بعد از تایید و عدم تایید صلاحیت ها از سوی وزارت کشور و نهایی شدن اسامی نامزدهای انتخاباتی که تقریبا در فصل آخر قرار دارد، شنیده‌ها حاکی از برخی تحرکات از سوی برخی داوطلبان انتخاباتی در اصفهان برای تلاش به منظور برگرداندن رای عدم تایید صلاحیت آنهاست.

برخی از داوطلبان انتخاباتی که در این دوره صلاحیت آنها تایید نشده است به بهانه، جمع آوری امضا برای طومار رفع مشکلات مردم، در واقع در حال جمع آوری امضا از سوی مردم یکی از شهرستان‌های استان برای تایید صلاحیت داوطلب ردصلاحیت شده از طرف مردم هستند.

این داوطلب انتخاباتی که در دوره قبل توانسته بود به مجلس راه یابد این بار وقتی مهر عدم تایید صلاحیت را روی برگه ثبت نامی خود دریافت کرد، درصدد استفاده از اعتماد عمومی و احساسات مردم به منظور راهیابی دوباره به بهارستان است.

در این طومار، ایرادات مطرح شده به این داوطلب انتخاباتی را تخریب و جوسازی علیه این چهره عنوان شده است!.

در بین چهره‌های رد صلاحیت شده از هر دو جناح در استان اصفهان، نام چهره‌های آشنا به گوش می رسد. چهره‌های هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرای استان اصفهان برخی به رغم آنچه تصور می کردند نتوانستند تاییدیه ورود خود به رقابت های بهارستانی را از وزارت کشور دریافت کنند.

یکی از اقدامات جالب در فضای مجازی از سوی برخی چهره‌های رد صلاحیت شده، اعلام خبر ردصلاحیت خود از طریق شبکه های مجازی بود.

یکی از چهره‌های اصلاح طلب در صفحه پلاس خود اینگونه نوشته است:

"صد درصد اگر نماینده می شدم به دیدن سهیلا جورکش دختری که به او اسید پاشیده شده بود، میرفتم. صددرصد مردم اصفهان برایم فرقی نمیکردند؛ چه آنها که نفوذی و فتنه‌گر می‌نامندشان و چه آنها که راست سنتی بودند. همه برایم یکی بودند و حرفشان را میشنیدم. صددرصد مجیز گوی افراد خاص نبودم. صدردصد موسیقی ام را ادامه می دادم و برای پیشبرد فرهنگ و هنر اصفهان فعالیت می کردم..................."

همچنین در این روزها بازار اظهار نظرهای سیاسیون در خصوص گونگی و بایدها و شایدهایی مجلس دهم و بهارستانی‌های آینده داغ است.

سید علی نکویی، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: با در نظر گرفتن شرایط کلی کشور بدون شک ساختار سنی و جنسیتی مجلس دهم تغییر خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بهشتی نژاد، عضو شورای عالی اصولگرایان استان اصفهان نیز گفته است؛ "دغدغه ما این است که افرادی انتخاب شوند که صلاحیت کامل و البته بهتر بگوییم اکمل را داشته باشند اما ممکن است کسانی که عضو هیچ حزب خاصی نیستند و یا کمتر شناخته شده‌اند نیز در میان کاندیداها حضور داشته باشند که به دنبال این هستیم تا در نهایت در میان برترین‌ها به یک لیست واحد برسیم".

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار