ردیبهشت سال 95 در تبریز صورت می‌گیرد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای اسلامی با حضور 32 کشور در اردیبهشت سال آینده در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 10 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، احمد حمزاده ظهر امروز نخستین نشست کمیته ویژه تبریز 2018 با حضور مدیران نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط با حوزه گردشگری با هدف سیاست‌گذاری‌ها برای آماده‌سازی تبریز برای سال 2018 برگزار شد، در این مدت کوتاه از انتخاب شهر تبریز پیشنهادات متعددی از سوی بخش خصوصی برای برنامه‌ریزی و مشارکت در بخش گردشگری استان داشته‌ایم.

وی برندسازی برای گردشگری تبریز 2018 را ضرورت حوزه تبلیغات عنوان کرد و بر اهتمام جدی به این مقوله تاکید کرد.

حمزه‌زاده از برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای اسلامی با حضور 32 کشور در اردیبهشت سال آینده در تبریز خبر داد و گفت: رویدادها و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی می‌تواند سهم بزرگی در معرفی تبریز و ظرفیت‌های آن داشته باشد.

وی اصل آموزش عمومی و دانش‌افزایی شهروندان و فعالان حوزه گردشگری را یادآور شد و افزود: بیشترین مشکلات و البته شکایات گردشگران، از کاستی‌های آموزش نشات می‌گیرد.

حمزه‌زاده از در حال احداث بودن 6 هتل در تبریز خبر داد و افزود: در صورت ارائه تسهیلات بانکی و مشوق‌ها امیدواریم تا این هتل‌ها تا سال 2018 به بهره‌برداری برسند.

 وی افزود: به این ترتیب نزدیک به 2 هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار