وی برندسازی برای گردشگری تبریز 2018 را ضرورت حوزه تبلیغات عنوان کرد و بر اهتمام جدی به این مقوله تاکید کرد.
حمزهزاده از برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای اسلامی با حضور 32 کشور در اردیبهشت سال آینده در تبریز خبر داد و گفت: رویدادها و نمایشگاههای ملی و بینالمللی میتواند سهم بزرگی در معرفی تبریز و ظرفیتهای آن داشته باشد.
وی اصل آموزش عمومی و دانشافزایی شهروندان و فعالان حوزه گردشگری را یادآور شد و افزود: بیشترین مشکلات و البته شکایات گردشگران، از کاستیهای آموزش نشات میگیرد.
حمزهزاده از در حال احداث بودن 6 هتل در تبریز خبر داد و افزود: در صورت ارائه تسهیلات بانکی و مشوقها امیدواریم تا این هتلها تا سال 2018 به بهرهبرداری برسند.
وی افزود: به این ترتیب نزدیک به 2 هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده میشود.